Klasyki i youngtimery z napędem na tył
Mercedes-Benz
S430 4Matic W220
2003
4266 cm3 |
279 KM
34233 km
99000 zł
Rover
SD1 2600
1978
2597 cm3 |
138 KM
77058 km
67500 zł
Volvo
164
1972
2932 cm3 |
161 KM
37442 km
85000 zł
BMW
735iL E32
1988
3430 cm3 |
211 KM
120000 km
69000 zł
Ford
Scorpio
1998
2935 cm3 |
207 KM
161709 km
24500 zł
Mercedes-Benz
300E W124
1986
2997 cm3 |
188 KM
118342 km
79000 zł
BMW
530i E39
2000
2979 cm3 |
231 KM
69690 km
59000 zł
Mercedes-Benz
SL500 R129
1997
4966 cm3 |
320 KM
85972 km
89000 zł
BMW
735i E38
1996
3498 cm3 |
231 KM
206150 km
74500 zł
Chrysler
Newport
1966
6276 cm3 |
274 KM
75655 km
259000 zł
Mercedes-Benz
400 SE W140
1992
4196 cm3 |
286 KM
160701 km
75000 zł
Mercedes-Benz
SL 320 R127
1995
3200 cm3 |
231 KM
116000 km
66800 zł
BMW
530i E39 M-Sport Individual
2003
2979 cm3 |
231 KM
268312 km
SPRZEDANY
BMW
735i E32
1991
3480 cm3 |
211 KM
132898 km
77000 zł
Jaguar
XK8
2002
3996 cm3 |
294 KM
46432 km
160000 zł
Fiat
500
1968
499 cm3 |
18 KM
1500 km
35000 zł
Mercedes-Benz
CL500 C215
2004
4966 cm3 |
306 KM
109055 km
69500 zł
Mercedes-Benz
300CE C124
1991
2958 cm3 |
180 KM
137820 km
SPRZEDANY
Mercedes-Benz
S 500 L W220
1999
4966 cm3 |
306 KM
125399 km
59000 zł
BMW
540i E39 Touring Individual
1998
4398 cm3 |
286 KM
269596 km
59000 zł
Chevrolet
Corvette C4
1984
5733 cm3 |
208 KM
125466 km
70000 zł
Fiat
126p
1977
600 cm3 |
22 KM
51291 km
30000 zł
BMW
840Ci E31
1993
3982 cm3 |
286 KM
230000 km
100000 zł
BMW
326
1938
2000 cm3 |
50 KM
99999 km
26000 zł
Jaguar
XK8
1999
3996 cm3 |
284 KM
93758 km
97000 zł
Klasyki i youngtimery z napędem na tył to nie tylko samochody — to styl życia, pasja i emocje zaklęte w metalu. Kierowcy cenią je za charakterystyczny sposób prowadzenia, balans i poczucie pełnej kontroli nad pojazdem. Napęd na tylne koła daje poczucie jedności z autem, szczególnie przy dynamicznej jeździe. To właśnie dlatego takie modele budzą coraz większe zainteresowanie zarówno wśród kolekcjonerów, jak i miłośników motoryzacyjnej tradycji.
Na platformie Czas Na Klasyka znajdziesz bogatą ofertę samochodów kultowych marek, które zachwycają nie tylko designem, ale też mechaniczną szczerością. Wśród nich królują BMW, Mercedesy, Mazdy czy klasyczne Fordy, w których każdy detal przypomina o złotej erze motoryzacji. Radość z prowadzenia oraz bezpośrednie reakcje na gaz i skręt kierownicy to coś, czego nie da się porównać z nowoczesnymi układami napędowymi.
Entuzjaści często podkreślają, że klasyki i youngtimery z napędem na tył oferują wyjątkowy balans między osiągami a elegancją. Ich sylwetki są ponadczasowe, a proste, lecz skuteczne rozwiązania mechaniczne sprawiają, że nawet dziś potrafią dostarczyć ogromnej frajdy z jazdy. To idealna propozycja dla kierowców poszukujących aut z duszą, które można pielęgnować i jednocześnie aktywnie użytkować.
Wśród ofert Czas Na Klasyka można znaleźć zarówno perfekcyjnie odrestaurowane egzemplarze, jak i pojazdy wymagające odrobiny pracy, by odzyskały dawny blask. Każdy samochód ma własną historię i niepowtarzalny charakter. Dla wielu osób stanowi nie tylko inwestycję, ale też sposób na realizację motoryzacyjnych marzeń.
Tylni napęd to esencja dawnych konstrukcji. Pozwala lepiej rozłożyć masę, zachować naturalną dynamikę i w pełni korzystać z możliwości silnika. Właśnie dlatego te auta przyciągają nowych pasjonatów, którzy szukają autentycznych wrażeń i prostoty, jakiej często brakuje we współczesnych modelach.
Jeśli cenisz klasyczny styl i wyjątkową przyjemność z jazdy, odwiedź Czas Na Klasyka i sprawdź, jakie perełki oferujemy. Zaufaj doświadczeniu, znajdź samochód swoich marzeń i dołącz do grona kierowców, dla których motoryzacja pozostaje sztuką, a nie tylko środkiem transportu.