Klasyki i youngtimery z napędem na przód
Nissan
Bluebird T12 2.0SLXI
1988
1988 cm3 |
102 KM
54000 km
35000 zł
Seat
Ibiza 1.2 GLX System Porsche
1990
1193 cm3 |
71 KM
112997 km
SPRZEDANY
Pontiac
Sunfire
2002
2198 cm3 |
141 KM
39838 km
9999 zł
Volkswagen
Passat 2.8 VR6 B4 Exclusiv
1995
2792 cm3 |
174 KM
12501 km
45000 zł
Peugeot
305 GL
1986
1472 cm3 |
60 KM
97000 km
SPRZEDANY
Citroen
C6
2007
2720 cm3 |
204 KM
235045 km
31000 zł
Toyota
Camry
1998
2164 cm3 |
131 KM
147137 km
34500 zł
Skoda
Felicia FUN
1997
1598 cm3 |
75 KM
98331 km
SPRZEDANY
Volkswagen
Passat B4
1994
1984 cm3 |
115 KM
153987 km
SPRZEDANY
Volkswagen
Golf Mk4 GTI
1998
1781 cm3 |
150 KM
177638 km
29900 zł
Volkswagen
Golf GTI Mk3
1994
1984 cm3 |
115 KM
94735 km
34000 zł
Toyota
Camry
1991
2163 cm3 |
136 KM
120425 km
SPRZEDANY
Audi
100 C4
1994
2596 cm3 |
150 KM
218369 km
35500 zł
Audi
100 C3
1982
2144 cm3 |
136 KM
91489 km
49500 zł
Toyota
Paseo
1997
1497 cm3 |
90 KM
86670 km
22900 zł
Honda
Prelude
1987
1800 cm3 |
105 KM
167000 km
SPRZEDANY
Toyota
Avensis
1998
1998 cm3 |
128 KM
100683 km
26500 zł
Mazda
Xedos 6
1996
2000 cm3 |
140 KM
77000 km
25000 zł
SAAB
9-3
2002
1985 cm3 |
250 KM
290000 km
30000 zł
Honda
Civic Type-R
2001
2000 cm3 |
264 KM
23605 km
129000 zł
Buick
Reatta
1989
3791 cm3 |
173 KM
155000 km
45000 zł
Volvo
S70 2.4 Classic
2000
2435 cm3 |
170 KM
259038 km
SPRZEDANY
Volkswagen
Golf Mk3
1992
1391 cm3 |
60 KM
99200 km
8000 zł
Wartburg
353
1978
992 cm3 |
50 KM
123456 km
33000 zł
Polonez
1989
1500 cm3 |
82 KM
28911 km
110000 zł
Klasyki i youngtimery z napędem na przód to wyjątkowy segment motoryzacji, który z roku na rok zyskuje coraz większe grono pasjonatów. Samochody te łączą w sobie styl, historię i inżynierską precyzję, która mimo upływu lat potrafi zachwycać. Dla wielu miłośników motoryzacji przedni napęd to symbol praktyczności, lekkości prowadzenia i nowatorskich rozwiązań, które na przestrzeni dekad zmieniły oblicze samochodów klasycznych.
Na platformie Czas Na Klasyka znajdziesz szeroki wybór pojazdów, które reprezentują tę kategorię w najlepszym wydaniu. Od kompaktowych modeli z lat 70. po bardziej wyszukane coupé i sedany z przełomu wieków. Każde z tych aut ma swoją historię, charakter i duszę. Wiele z nich to wciąż auta użytkowe, które doskonale radzą sobie na drodze, a przy okazji przyciągają wzrok na każdym zlocie.
W świecie kolekcjonerów klasyki i youngtimery z napędem na przód zajmują szczególne miejsce. Wyróżniają się innym podejściem do konstrukcji, oszczędnością przestrzeni i zaskakująco dobrym prowadzeniem. Ich popularność wśród kolekcjonerów stale rośnie, ponieważ oferują nie tylko unikatowy styl, ale także dostępność części i prostotę obsługi. Dla wielu osób to idealny pierwszy krok w stronę świata klasyków.
Warto pamiętać, że przedni napęd nie oznacza kompromisu. Przeciwnie — najlepsze projekty inżynierów z lat 80. i 90. udowadniają, że świetne osiągi i właściwości jezdne można połączyć z bezpiecznym i stabilnym prowadzeniem. To właśnie w tej kategorii znajdziemy auta, które były pionierami nowoczesnych rozwiązań.
Na Czas Na Klasyka starannie dobieramy ogłoszenia, aby każdy miłośnik motoryzacji mógł znaleźć coś dla siebie. Zadbane egzemplarze, oryginalne wersje kolorystyczne i pełna dokumentacja – to elementy, które budują zaufanie i podkreślają wartość każdego pojazdu. Dzięki temu kolekcjonowanie klasyków staje się czymś więcej niż hobby.
Odwiedź naszą stronę i przekonaj się, że klasyki i youngtimery z napędem na przód potrafią być równie fascynujące, co legendarne konstrukcje z napędem na tył. To propozycja dla osób, które cenią styl, historię i codzienną użyteczność w jednym wyjątkowym wydaniu.