Klasyki z lat '50 i starsze

BMW 326

BMW
326

1938
2000 cm3 | 50 KM
99999 km

26000 zł

Standard Saloon

Standard
Saloon

1933
1141 cm3 | 36 KM
1799 km

149000 zł

Jaguar MKI

Jaguar
MKI

1959
3400 cm3 | 213 KM
126452 km

159000 zł

Mercedes-Benz 170 S

Mercedes-Benz
170 S

1950
1700 cm3 | 52 KM
83500 km

125000 zł

Ford T

Ford
T

1927
2900 cm3 | 22 KM
1000 km

64000 zł

Volkswagen Garbus

Volkswagen
Garbus

1956
1200 cm3 | 34 KM
88888 km

72000 zł

Wanderer W24

Wanderer
W24

1939
1767 cm3 | 42 KM
80000 km

225000 zł

Dodge Brothers

Dodge Brothers

1925
3123 cm3 | 66 KM
123455 km

47000 zł

Bentley Mark VI

Bentley
Mark VI

1950
3000 cm3 | 100 KM
94143 km

SPRZEDANY

Standard Flying Fourteen

Standard Flying
Fourteen

1939
1609 cm3 | 51 KM
19467 km

47000 zł

Mini Minor

Mini
Minor

1957
900 cm3 | 37 KM
83966 km

25000 zł

Mini Minor

Mini
Minor

1951
1000 cm3 | 39 KM
56599 km

23000 zł

Citroen Berline 11 Sport

Citroen
Berline 11 Sport

1954
1900 cm3 | 57 KM
74673 km

63000 zł

Ford T

Ford
T

1926
2900 cm3 | 22 KM
50 km

79900 zł

NSU 251 Max

NSU
251 Max

1955
250 cm3 | 25 KM
10566 km

22000 zł

NSU 251 Lux

NSU
251 Lux

1955
200 cm3 | 21 KM
39614 km

21000 zł

Cadillac Eldorado Biarritz serie 62

Cadillac
Eldorado Biarritz serie 62

1959
6391 cm3 | 359 KM
10000 km

229656 zł

NSU MAX

NSU
MAX

1953
250 cm3 | 20 KM
47219 km

24500 zł

Chevrolet 3100 Pickup

Chevrolet
3100 Pickup

1952
3800 cm3 | 92 KM
95000 km

SPRZEDANY

Ford Y

Ford
Y

1931
1200 cm3 | 20 KM
644 km

SPRZEDANY

NSU 351 OT

NSU
351 OT

1950
331 cm3 | 18 KM
10686 km

42500 zł

BSA 350

BSA
350

1956
350 cm3 | 16 KM
100 km

32900 zł

Husqvarna 281

Husqvarna
281

1953
175 cm3 | 10 KM
35979 km

21900 zł

NSU 251 Lux

NSU
251 Lux

1955
250 cm3 | 16 KM
653 km

20500 zł

NSU 200 20L

NSU
200 20L

1937
198 cm3 | 7 KM
km

39500 zł

Klasyki z lat 50 to samochody, które powstały w czasach odbudowy motoryzacji i dynamicznego rozwoju stylistyki. Auta tej dekady wyróżniają się eleganckimi liniami, obfitym chromem, ręcznym rzemiosłem oraz charakterystycznym dla epoki poczuciem luksusu. To okres, w którym producenci tworzyli modele o wyjątkowym wdzięku, często napędzane prostymi, trwałymi jednostkami mechanicznymi o wysokiej kulturze pracy. Klasyki z lat 50 coraz częściej trafiają do kolekcjonerów poszukujących aut nietuzinkowych – zarówno jako obiekty do renowacji, jak i gotowe pojazdy pokazowe. Dzięki rosnącemu zainteresowaniu rynkiem vintage, samochody z tej dekady zyskują na wartości i stają się atrakcyjnym wyborem dla miłośników historii motoryzacji.