Klasyki i youngtimery z lat '90
BMW
520i E39
1998
2000 cm3 |
150 KM
248792 km
29900 zł
SAAB
9-3 Viggen
1999
2290 cm3 |
230 KM
222222 km
79000 zł
Porsche
Boxster
1999
2500 cm3 |
204 KM
119000 km
SPRZEDANY
Lexus
GS300
1999
2997 cm3 |
222 KM
126000 km
SPRZEDANY
Nissan
Primera P10
1991
2000 cm3 |
116 KM
140000 km
6350 zł
Mazda
Xedos 6
1996
1994 cm3 |
140 KM
69000 km
SPRZEDANY
Alfa Romeo
166
1999
2959 cm3 |
226 KM
143797 km
SPRZEDANY
Fiat
Punto
1995
1250 cm3 |
75 KM
99700 km
9000 zł
Mercedes-Benz
600SEL W140
1991
5987 cm3 |
408 KM
160000 km
SPRZEDANY
Land Rover
Range Rover P38
1995
4553 cm3 |
224 KM
270000 km
8500 zł
Toyota
Corolla 1.6 XLi Olympia Gold Liftback E9
1991
1587 cm3 |
105 KM
74483 km
SPRZEDANY
BMW
Z3
1996
1796 cm3 |
115 KM
246797 km
SPRZEDANY
Nissan
Primera GT
1990
1998 cm3 |
150 KM
292000 km
SPRZEDANY
BMW
520i E39
1996
2000 cm3 |
150 KM
145000 km
22000 zł
BMW
740i E38
1994
4000 cm3 |
286 KM
210000 km
39500 zł
Peugeot
406
1997
3000 cm3 |
190 KM
216000 km
28500 zł
Audi
A4 B5
1997
1781 cm3 |
125 KM
17450 km
SPRZEDANY
Alfa Romeo
166 V6
1998
2500 cm3 |
190 KM
98600 km
30000 zł
FSO
Polonez
1992
1598 cm3 |
85 KM
30300 km
SPRZEDANY
BMW
318i E30
1990
1800 cm3 |
136 KM
210000 km
51000 zł
BMW
316i Compact E36
1996
1595 cm3 |
100 KM
58487 km
SPRZEDANY
Renault
Safrane I
1995
2963 cm3 |
190 KM
157000 km
SPRZEDANY
Volvo
940
1992
2316 cm3 |
130 KM
223000 km
SPRZEDANY
SAAB
9-3 Viggen
1999
2290 cm3 |
225 KM
234 km
SPRZEDANY
Mercedes-Benz
E430 W210 1997
1997
4196 cm3 |
279 KM
249475 km
SPRZEDANY
Klasyki z lat 90 oraz youngtimery z lat 90 to samochody, które łączą współczesną technikę z nostalgicznym charakterem epoki transformacji motoryzacji. To czas rozwoju nowoczesnych systemów bezpieczeństwa, dynamicznych sportowych modeli, hot hatchy o świetnych osiągach oraz eleganckich limuzyn, które do dziś imponują komfortem. Auta z tej dekady pozostają dostępne cenowo, a jednocześnie oferują coraz większy potencjał inwestycyjny, ponieważ wiele modeli osiąga już status klasyka.
Youngtimery z lat 90 są cenione za praktyczność, części zamienne, dobrą dynamikę i to, że wciąż nadają się do regularnej jazdy. To najlepszy wybór dla kolekcjonerów rozpoczynających budowę swojej kolekcji oraz dla kierowców poszukujących klasyka, który łączy styl z nowoczesnością.