Volvo 960 1996
Pojemność | 2922cm3 |
Moc | 204KM |
Skrzynia biegów | automatyczna |
Napęd | tylny |
Paliwo | benzyna |
Rocznik | 1996 |
Przebieg | 375000km |
Sprowadzone osobiście z Niemiec wiosną 2022.
W Niemczech było w ciągłej eksploatacji zakupione z ważnym TÜV.
Auto przeszło renowację wnętrza – naprawiono i odświeżono tapicerkę skórzaną foteli oraz tylnej kanapy.
Kierownica, podłokietnik i mieszek otrzymały nową skórę.
Deska rozdzielcza bez pęknięć.
Na karoserii usunięto wszystkie wgniotki oraz rysy a następnie polakierowano zewnętrzne poszycie.
Wnęki drzwiowe, drzwi od wewnątrz oraz komora silnika w oryginalnym lakierze.
Wymieniono prawie wszystkie przewody wodne gdyż już były lekko sparciałe.
Nowe przewody hamulcowe.
Zawieszenie bez luzów – również multilink.
Multilink regenerowany przez poprzedniego właściciela.
Do wymiany chłodnica klimatyzacji gdyż jest nieszczelna oraz wkładka zamka kierowcy.
Otwieranie z pilota – oryginalny centralny zamek i pilot z epoki – działa poprawnie
Auto bez trytytkowych patentów z kompletnym wyposażeniem takim jak oryginalne premium audio + zmieniarka CD
Auto robione “dla siebie” więc nie żałowałem nakładów ale trochę pozmieniało mi się w życiu …
Praktycznie od blisko roku przebywam więcej za granicą niż w domu.
Auto stoi nieużywane w garażu za który place za wynajem stąd decyzja o sprzedaży gdyż nie zanosi się bym w najbliższym czasie spędzał więcej czasu w domu.
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna
59900 zł
Volvo 960 1996
Pojemność | 2922cm3 |
Moc | 204KM |
Skrzynia biegów | automatyczna |
Napęd | tylny |
Paliwo | benzyna |
Rocznik | 1996 |
Przebieg | 375000km |
Sprowadzone osobiście z Niemiec wiosną 2022.
W Niemczech było w ciągłej eksploatacji zakupione z ważnym TÜV.
Auto przeszło renowację wnętrza – naprawiono i odświeżono tapicerkę skórzaną foteli oraz tylnej kanapy.
Kierownica, podłokietnik i mieszek otrzymały nową skórę.
Deska rozdzielcza bez pęknięć.
Na karoserii usunięto wszystkie wgniotki oraz rysy a następnie polakierowano zewnętrzne poszycie.
Wnęki drzwiowe, drzwi od wewnątrz oraz komora silnika w oryginalnym lakierze.
Wymieniono prawie wszystkie przewody wodne gdyż już były lekko sparciałe.
Nowe przewody hamulcowe.
Zawieszenie bez luzów – również multilink.
Multilink regenerowany przez poprzedniego właściciela.
Do wymiany chłodnica klimatyzacji gdyż jest nieszczelna oraz wkładka zamka kierowcy.
Otwieranie z pilota – oryginalny centralny zamek i pilot z epoki – działa poprawnie
Auto bez trytytkowych patentów z kompletnym wyposażeniem takim jak oryginalne premium audio + zmieniarka CD
Auto robione “dla siebie” więc nie żałowałem nakładów ale trochę pozmieniało mi się w życiu …
Praktycznie od blisko roku przebywam więcej za granicą niż w domu.
Auto stoi nieużywane w garażu za który place za wynajem stąd decyzja o sprzedaży gdyż nie zanosi się bym w najbliższym czasie spędzał więcej czasu w domu.
Data dodania ogłoszenia
Kontakt
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna