Chrysler LeBaron 1989
Wersja | Convertible |
Pojemność | 2500cm3 |
Moc | 100KM |
Skrzynia biegów | automatyczna |
Napęd | przedni |
Paliwo | benzyna |
Przebieg | 160000km |
Kraj pochodzenia | Stany Zjednoczone |
Bezwypadkowy | TAK |
Sprzedam swoje oczko w głowie 🙂 Chrysler LeBaron Convertible z 1989r.
Poniżej pełny opis, nic nie ukrywam, jeździłem po całej Polsce zanim znalazłem ten egzemplarz i wiem co to strata czasu i zawód przez nieuczciwe opisy.
- Silnik 2,5l- chodzi idealnie, nie bierze grama oleju, brzmienie pierwsza klasa,
- Automatyczna skrzynia- działa perfekcyjnie,
- elektrycznie składany dach- działa doskonale, szyty nowy ok 3 lata temu (są dokumenty), zaimpregnowany, spokój na co najmniej 20 lat
- elektrycznie sterowane, skórzane fotele w wielu płaszczyznach- wszystko działa perfekcyjnie, skóra nie ma żadnego przetarcia,
- elektryczne regulowane lusterka- wszystko ok,
- oryginalny boot cover (kosztował 1000 zł z USA),,
- felgi wypolerowane na lustro, zmienione śruby ozdobne, opony perfect,
- nowy akumulator zakupiony w kwietniu,
- klimatyzacja – z wiadomych przyczyn odłączona 🙂
- i masa innych bajerów.
Auto bardzo zadbane, doinwestowane, pełna dokumentacja od rzeczoznawcy sprzed 2 lat- robiona do rejestracji na żółte tablice oraz pełną dokumentacja fotograficzna z prac konserwacyjnych wykonanych też przez poprzedniego właściciela.
Samochód jest oklejony folia Oracal biała perła, pod spodem oryginalny lakier kolor stalowy. Zdjęcia z prac i kontakt do warsztatu też mogę udostępnić.
Auto nie zna pojęcia korozja.
Auto garażowane w ogrzewanym garażu w domu jednorodzinnym. Nie użytkowane w deszczu, wyjeżdża głównie po mieście w sezonie itp.
Przed zakupem kilka lat temu obejrzałem z 10 LeBaronów (tyle ich wówczas było do kupienia) i żaden nie był w takim stanie.
Samochód jest świeżo na przeglądzie w warsztacie specjalizującym się w Amerykańcach (też mogę dać kontakt) i jest do zrobienia kilka rzeczy:
- Nie duży wyciek z maglownicy, koszt kompletnej regeneracji to 400zł do max 600zł (plus zdjęcie i założenie),
- tarcze przednie delikatnie biją przy hamowaniu z prędkości 100plus, był zrobiony pomiar delikatny odchył od normy jest – koszt do 300zł z klockami
- antena elektryczna do wymiany – nowa do 70zł
- wypada wymienić gumy stabilizatora oraz tylne łożyska- grosze
- można również już wymienić swożnie- kilkadziesiąt zł
I to tyle
Samochód jak najbardziej mobilny, mega komfortowy, płynie po drodze, można jechać w dłuższą trasę, byliśmy nim w m.in w Ustce, mega przyjemna podróż, ale trzeba zrobić to co powyżej.
Spalanie:
- trasa- 8,5l,
- miasto – 13l
Ogromny plus to łatwy dostęp i tanie części (większość to Voyager)
Żółte tablice, karta zrobiona przez rzeczoznawcę PZMOTu – Nie ma konieczności ciągłości OC, koszt na rok to 260zł.
Cel sprzedaży, zmiana priorytetów- nowy członek rodziny i konieczność skończenia ogrodu dla niej 🙂
Data dodania ogłoszenia
Kontakt
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Mercedes-Benz 450SL R107 1980
1980 | 4500cm3 | 225KM | benzyna
98000 zł
Ford Mustang Mach 1 1973
1973 | 5800cm3 | 266KM | benzyna
155000 zł
Opel Rekord 1982
1982 | 1978cm3 | 110KM | benzyna