Video: youtube.com/watch?v=4Hx6oO4UMYU&t
W kwietniu 2025 wykonane zostało uszczelnienie silnika, czyli nowe uszczelki obydwu pokryw wraz z nowymi uszczelkami/oringami pod każdą śrubą dekli zaworowych. Wszystko zrobione zgodnie ze sztuką, komora silnika profesjonalnie umyta, detale pod maską wyglądają jakby auto miało 3 lata.. Na zdjęciach widać w jak idealnym stanie i bez żadnego nagaru jest wnętrze samego silnika.
E39 zachowane w oryginale, tak jak wyjechało z fabryki. Jedyną rzeczą dodaną przeze mnie są 18-calowe felgi BBS RS 744/745 (po renowacji), które są dedykowane właśnie do E39. Kupiłem też nowe letnie opony Barum o fabrycznych rozmiarach (aktualnie komplet felg w takim stanie z nowymi oponami to około 8-9 tys. zł).
Auto bezwypadkowe, wszystkie szyby fabryczne łącznie z czołową. Po moim zakupie zdecydowałem się na polakierowanie zderzaków i tylnych błotników ze względów estetycznych. BMW jest czyste, zadbane zarówno pod kątem mechanicznym, jak i blacharskim/rdzy. Szczególnie tutaj, jak na E39, prezentuje się wręcz wyjątkowo. Poza tym jest zwarte, sztywne, niewyeksploatowane i posiada niewielkie, jak na swój wiek, ślady użytkowania. Kupujący może sprawdzić E39 na swój koszt przed zakupem na terenie Warszawy.