którego jeździłem ze swoimi poprzednimi BMW od lat. Jeden przegląd odbył się też w ASO w ramach programu BMW Koneser. Autu poświęciłem sporo czasu i funduszy, z większością prac przy nim można zapoznać się tu: bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172308
Video: youtube.com/watch?v=4Hx6oO4UMYU&t
E39 zachowane w oryginale, tak jak wyjechało z fabryki. Jedyną rzeczą dodaną przeze mnie są 18-calowe felgi BBS RS 744/745 (po renowacji), które są dedykowane właśnie do E39. Kupiłem też nowe letnie opony Barum o fabrycznych rozmiarach (aktualnie komplet felg w takim stanie z nowymi oponami to około 8-9 tys. zł).
Auto bezwypadkowe, wszystkie szyby fabryczne łącznie z czołową. Po moim zakupie zdecydowałem się na polakierowanie zderzaków i tylnych błotników ze względów estetycznych. BMW jest czyste, zadbane zarówno pod kątem mechanicznym, jak i blacharskim/rdzy. Szczególnie tutaj, jak na E39, prezentuje się wręcz wyjątkowo. Poza tym jest zwarte, sztywne, niewyeksploatowane i posiada niewielkie, jak na swój wiek, ślady użytkowania. Kupujący może sprawdzić E39 na swój koszt przed zakupem na terenie Warszawy.