Zaznacz stronę

SAAB 9000 CDE 1994

Pojemność 2290cm3
Moc 147KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd przedni
Paliwo benzyna
Rocznik 1994
Przebieg 337652km
VIN YS3CF45B1S1008529
6900zł
SPRZEDANY
  • Do negocjacji
Umowa kupna-sprzedaży

    Przedmiotem ogłoszenia jest Saab 9000 CDE wyprodukowany w 1994 roku w Trollhattan, rok modelowy 1995 – polift, silnik benzynowy B234I – 2.3 o mocy 147 km, manualna skrzynia
    biegów. Auto w wersji CDE – sedan z klasyczną linią nadwozia.

    Auto sprawne technicznie oraz zadbane pod względem wizualnym, użytkuje je bezproblemowo
    od kilku lat.

    • Auto bezwypadkowe, elementy konstrukcyjne i podwozie bez śladów napraw powypadkowych.
    • Karoseria, podłoga, doły drzwi, kielichy, podłużnice, nadkola, maska, rama szyby, podszybie bez korozji.
    • Powłoka lakiernicza zadbana, lakier fabryczny (80-120um), powtórnie lakierowany mógł być błotnik i drzwi PT (80-190um).
    • Szyby oryginalne, pochodzące od tego samego producenta.
    • Auto odpala bez problemu, pracuje cicho i równo, silnik nie przegrzewa się oraz nie kopci, rozrząd nie hałasuje.
    • Skrzynia biegów, sprzęgło, układ kierowniczy, hamulcowy oraz napędowy funkcjonują bez zastrzeżeń.
    • Saab prowadzi się pewnie, nie ściąga, zawieszenie bez luzów i niedomagań.
    • Wnętrze auta zadbane, nie wykazuje śladów zużycia, wszystko jest na swoim miejscu.
    • Wyposażenie auta, elementy elektroniczne oraz elektryczne działają prawidłowo.
    • Sprawny elektrycznie sterowany szyberdach, elektryczna antena oraz climatronic.
    • Podsufitka w bdb. stanie, materiał nie odchodzi.
    • Komplet dokumentów, oryginalna książka serwisowa, instrukcje, fahrzeugbrief, itp.
    • Komplet kluczyków wraz z pilotami do immo.
    • Opony po niewielkim przebiegu, dot. 2020.
    • Przebieg oryginalny i udokumentowany, zeszyt napraw prowadzony regularnie.
    • Przegląd techniczny ważny do 01.2023 / OC do 01.2023 r.

    W ostatnim czasie wymieniono / naprawiono (chronologicznie):

    • tłumik końcowy i środkowy, poduszki silnika, pasek osprzętu, rolki napędu.
    • przewody hamulcowe metalowe i gumowe, klocki przód/tył, płyn hamulcowy.
    • naprawa i regulacja hamulca ręcznego, czyszczenie czujników ABS.
    • naprawa zbiorniczka spryskiwacza i układu spryskiwaczy lamp.
    • wymiana silniczków wycieraczek reflektorów i naprawa wiązki.
    • wymiana reflektorów przednich (szczelne + odbłyśniki w bdb.stanie).
    • świece zapłonowe, filtr powietrza, kabinowy.
    • wymiana oleju z filtrem, oleju w skrzyni, przegląd klimatyzacji.
    • wymiana osłon przegubów, simmeringu PP, złącza elastycznego i wieszaków tłumików.
    • czujnik poziomu płynu chłodniczego,
    • nowy akumulator, komplet opon, komplet kierunkowskazów.
    • wymiana panelu climatronic i naprawa wiązki elektrycznej.
    • chłodnica i płyn chłodniczy.
    • sprawdzenie szczelności i uzupełnienie czynnika klimatyzacji, ozonowanie.

    Niedomagania:

    • Zapala się kontrolka ABS – do ponownego czyszczenia są czujniki / koronki ABS.
    • Błotnik PT ma bardziej zmatowiały lakier oraz ślady poprawki nad listwa PT.
    • oczątki korozji pod małym dekorem błotnika PT/LT, dwie niezbyt widoczne zaprawki pod lampą LT oraz listwą błotnika LP.
    • Zapocenie lewego simmering półosi.

    Powyższe rzeczy zostaną uwzględnione w cenie końcowej auta, jednakże proszę pamiętać, że Saab ma 28 lat.

    Podsumowując – sprawny technicznie i zadbany wizualnie Saab 9000, którym można poruszać na co dzień, a także bez wstydu wybrać się na zlot aut bardziej klasycznych. Co ciekawe, ten egzemplarz początkowo należał do niemieckiej centrali Saab oraz przez 18 lat swojego żywota serwisowany był w ASO Saab. Fajna opcja na początek przygody z yougtimerami. Decyzja o sprzedaży podyktowana jest zakupem Saaba 9-3 Cabrio.

    Szczegółowe wyposażenie:

    • wykończenie SE,
    • klimatyzacja automatyczna,
    • tempomat,
    • komputer pokładowy,
    • felgi aluminiowe 15 Mid-spoke,
    • podgrzewane fotele przednie,
    • elektryczny szyberdach,
    • tapicerka welurowa,
    • elektryczne szyby przednie i tylne,
    • elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
    • wspomaganie kierownicy,
    • centralny zamek zdalnie sterowany,
    • radioodtwarzacz + komplet głośników,
    • skórzana kierownica i gałka zmiany biegów,
    • el. regulacja reflektorów,
    • dimmer oświetlenia wnętrza,
    • otwór na narty,
    • regulacja kierownicy,
    • poduszki powietrzne x 2,
    • regulowane siedzenia,
    • podłokietnik tylny,
    • lakier metaliczny,
    • halogeny,
    • immobiliser,
    • autoalarm,
    • układ abs.

    Dane do sprawdzenia przebiegu i historii auta w Centralnej Ewidencji Pojazdów:
    https://historiapojazdu.gov.pl

    • Numer rejestracyjny: WP5653K
    • Numer VIN: YS3CF45B1S1008529
    • Pierwsza rejestracja: 30.11.1995 r.
    • Pierwsza rejestracja w PL: 08.11.2017 r.

    Dodatkowe zdjęcia podwozia, karoserii, itp: https://iv.pl/album/9000.BX0T4
    Zapraszam na oględziny oraz jazdę próbną osoby faktycznie zainteresowane i zdecydowane.

    Data dodania ogłoszenia

    24/07/2022

    Kontakt

    Mateusz
    509795099
    Warszawa

    Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!

    Zobacz również