BMW 540iA E39 1998
Wersja | Touring |
Pojemność | 4398cm3 |
Moc | 286KM |
Skrzynia biegów | automatyczna |
Napęd | tylny |
Paliwo | benzyna |
Przebieg | 238000km |
VIN | WBADJ610X0BZ11292 |
Kraj pochodzenia | Niemcy |
Bezwypadkowy | TAK |
- Do negocjacji
BMW 540iA Touring 1998 M62B44 4.4 V8 – wersja bez zmiennych faz rozrządu VANOS.
Przebieg potwierdzony fakturami i Tüv z kilku lat. Wszystko opłacone, auto zarejestrowane na mnie. Ubezpieczenie do 12.2019. Druga rata w 06.2019.
Samochód kupiłem od moich znajomych pasjonatów motoryzacyjnych z Berlina i przyjechałem bez problemu na kołach. Jest cały czas w eksploatacji, zrobiłem około 3000 km. Wcześniej auto zostało dla mnie przygotowane tak aby nie wymagało nakładów i dojechało bez problemu do Krakowa.
Cars by TM:
- naprawili odmę,
- założyli przednie obejmy do wydechu,
- uszczelnili motor ,
- przeczyścili wtryski i przepływomierz.
W ostatnim czasie przeze mnie zostały zrobione poprawki lakiernicze zderzaka z tyłu i z przodu. Dokupiłem również felgi 16” BMW Styling 82 (nie chciałem nic większego, i topowego, aby auto miało wygląd „sleepera”).
Wymieniony został czujnik ABS w lewym kole, bo czasem nie działało DSC. Wymieniłem wszystkie świece i dwie cewki. Wnęki, progi wewnątrz, słupki stan oryginał, fabryka – 80 mikronów.
540iA Touring porównując do mojego Passata W8 Variant 275 KM, który również ma automatyczną skrzynię, jest nieporównywalnie szybsze, ma osiągi zbliżone do A6 Allroad 2.7 BiTurbo 300 KM, oraz na autostradzie przy wysokich prędkościach 160-210 jest nawet szybsze od mojego 500 SL 326 KM (zasługa 5 stopniowej skrzyni, Merc: 4).
Silnik brzmi i ciągnie jakby był młotem Thora! Ostatnio odbierałem z kolegą Allroad’a 2.7 BiTurbo 410 KM i bardzo zachwalał 540i, że na autostradzie nie mógł mi aż tak daleko uciec jak przypuszczał.
Słabe strony:
- auto miało lakierowane przednie drzwi
- trzeba przemalować tylną klapę, jest kiepsko zabezpieczona rdza
- na prawym błotniku z przodu jest wgniotka
- dla pedantów maska do malowania
Cena do symbolicznej i bardzo rozsądnej negocjacji, ponieważ auto jest tyle warte i większość rzeczy została naprawionych.
Data dodania ogłoszenia
Kontakt
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna