BMW 535i E34 1990
Pojemność | 3430cm3 |
Moc | 215KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | tylny |
Paliwo | benzyna |
Przebieg | 365000km |
VIN | WBAHD11060BE65740 |
Kraj pochodzenia | Niemcy |
Bezwypadkowy | TAK |
Sprzedam swój niedokończony projekt BMW E34, auto wyjechało z fabryki w topowej specyfikacji, napędzane jest największym dostępnym w przedlifcie silnikiem m30b35, dźwięk 12 zaworówek jest nie do podrobienia i nie może się równać z późniejszymi jednostkami. Lakier to diamantschwarz metalic, skomponowany z czarną skórą w środku. Pakiet shadow line dopełnia gangsterskiego sznytu.
Gdyby komuś było mało oryginalnie z vinu jest również m-technic, który czeka na pomalowanie i ponowne zamontowanie na aucie. Skrzynia manualna i oryginalna 25 procentowa szpera pozwala w pełni cieszyć się doznań jazdy autem których nie narusza fabryczny brak kontroli trakcji.
Auto jest również dobrze wyposażone, posiada pompowane i podgrzewane fotele, szyberdach, klimatyzację, elektryczne szyby, elektryczne lusterka, roletę tylnej szyby, system nagłośnienia hi-fi, komplet oryginalnych narzędzi w bagażniku czy nawet lodówkę! Oczywiście wszystko oryginał. Auto ma onizone zawieszenie a obręcze to rondell 0058 w dwóch szerokościach. Auto robiłem dla siebie, niestety życie zweryfikowało marzenia, na aucie nie było oszczędzane. Kwestię wizualną zostawiłem na sam koniec stąd prezencja auta, jednak mechanicznie już jest wiele zrobione. Auto gotowe nawet w długą trasę powrotną, przegląd i OC na prawie rok!
Silnik jest zdrowy, tydzień temu hamowany, moc ponad seryjną, wykres w teczce. Olej zmieniony 100km temu wraz z filtrami i świecami. Ostatnio wymieniłem również wisko i przewody gumowe, siłowniki zamka centralnego, uszczelki dyferencjału, wyczyściłem zbiornik paliwa, nowy filtr paliwa. Cały układ hamulcowy jest nowy, łącznie z przewodami na aucie, blaszkami, sprężynkami itd. zaciski po regeneracji pomalowane na czarno. Posiadam też sporo części których jeszcze nie zdążyłem zamontować jak na przykład ładny kolektor dolotowy, pokrywę zaworów czy wiązkę klimatyzacji i spryskiwaczy. Zawory regulowane 300km temu.
Z wad to przepływka jest po gazie przez co czasem się zacina zwiększając spalanie, klimatyzacja jest cała nowa rachunek z ACS na nią 2,6k PLN, ale jest problem z kawałkiem wiązki, który trzeba podmienić. Auto przeszło też nie fachowy remont blacharski lakierniczy, rdza wychodzi na przednich nakolach, pasie tylnym, klapie i rantach drzwi. Miejsca newralgiczne dla modelu jak wlew paliwa czy błotniki są zdrowe. Planowałem taki remont mam nawet umówione terminy, mogę odstąpić następnemu właścicielowi.
Nie mam nic do ukrycia, auto jest moje i od 2 lat wieczorami starałem się je dla siebie robić, mam całą teczkę faktur na potwierdzenie, aczkolwiek autem w dwa lata zrobiłem 5k km więc widac co jest nowe.
Auta nie szykowałem do zdjęć i przedstawiłem jego wady, może nie jest to dobry zabieg sprzedażowy, ale sam lubię takie ogłoszenia. Łowcom katalizatorów, handlarzom, miernikom i osobom bez gotówki serdecznie dziękuję, szukajcie dalej.
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna