Ford Mustang GT500 Eleanor Tribute 1968
Wersja | Eleanor Tribute |
Pojemność | 7300cm3 |
Moc | KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | tylny |
Paliwo | benzyna |
Przebieg | km |
Bezwypadkowy | TAK |
Ford Mustang z 1968 w wersji stylizowanej na filmową Eleanor GT500 to najbardziej poszukiwana wersja forda Mustanga z tamtych lat. Ten konkretny egzemplarz został całkowicie odrestaurowany z dbałością o najmniejsze detale. Nawet podłoga została polakierowana w kolorze nadwozia. Silnik został całkowicie przebudowany i wzmocniony, ponadto dodano podtlenek azotu. Dopełnieniem jest skrzynia manualna pięciobiegowa TREMEC TK600, klimatyzacja i wspomagania hamulców i kierownicy. Za hamowanie odpowiadają 6-tłoczkowe hamulce tarczowe z przodu i 4 tłoczkowe z tyłu – to wszystko od WILWOOD.
Auto dopracowane w każdym detalu, a poprawki mechaniczne spowodowały, że ten ponad 50 letni samochód prowadzi się, hamuje i przyspiesza jak współczesne auto sportowe.
Mechanika
Silnik Create engine FORD FE Big Block,
– STROKER 444cui,
– aluminiowe głowice Performer RPM,
– wałek rozrządu na rollerach,
– popychacze zaworowe na rollerach,
– Kuty wał, korbowody i tłoki – zestaw SCAT,
– wtrysk paliwa direct port od Edelbrock,
– układ zapłonowy MSD,
– zestaw kół pasowych na szeroki pasek wraz z wszystkimi urządzeniami z polerowanego aluminium – True Trac,
– skrzynia biegów TREMEC TKO600 5-biegowa z bardzo długim biegiem piątym 320 km/h,
– sprzęgło hydrauliczne,
– układ wydechowy ze stali nierdzewnej z klapami,
– kolektory wydechowe 4 w 1,
– miska oleju COBRA 7q aluminiowa,
– klimatyzacja.
Podwozie
– zawieszenie przednie coilovers z regulacją odbicia i dobicia,
– wahacze przednie na łożyskach,
– układ hamulcowy ze wspomaganiem od Wilwood – 6 tłoczków,
– układ wspomagania pinion rack,
– tylne zawieszenie na coilovers, wielowahaczowe.
Wnętrze
– kolumna kierownicza łamana w chromie,
– zegary elektroniczne do 320 km/h,
– auto całkowicie profesjonalnie wyciszone,
– system audio PIONIER z ekranem 8″, CARPLAY, DAB+,
– głośniki MOREL TEMPO ULTRA,
– wzmacniacz CARPOWER 4-kanałowy,
– kamera cofania,
– elektrycznie opuszczane szyby,
– nowe wiązki z nowoczesnymi zabezpieczeniami i przekaźnikami,
– zestaw foteli i podłokietnika od TMI.
Nadwozie
– lakier w idealnym stanie ze srebrnymi pasami,
– zestaw spoilerów ELEANOR,
– zawiasy maski aluminiowe billet,
– wydechy boczne z klapami sterującymi głośnością z końcówkami aluminiowymi,
– felgi 17 cali kute,
– klapa bagażnika otwierana na pilota.
Tomek:
+48 537 666 999
tomek@autogallery.pl
Rafał:
+48 602 118 243
rafal@autogallery.pl
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna