Toyota Corolla 1980

Wersja KE70
Pojemność 1600cm3
Moc 130KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd tylny
Paliwo benzyna
Przebieg 65000km
Kraj pochodzenia Polska
Bezwypadkowy TAK
20000zł
brutto
  • Do negocjacji
Umowa kupna-sprzedaży

Na sprzedaż Toyota Corolla KE70 rocznik 1980. Samochód kupiłem w Polsce dziesięć lat temu od pierwszego właściciela, który Toyotę zakupił w sklepie Pewex (sklep gdzie płaciło się dolarami w PRLu). Jak na Toyotę z lat 80-tych blacharka była w bardzo dobrym stanie. Załatana została dziura w podłodze przy tylnej kanapie oraz wspawana została nowa reperaturka tylnego nad kola przy wlewie paliwa. Jako że dysponowałem większym budżetem na blacharkę, a okazało się że dużo do roboty niema, zabezpieczyłem dodatkowo podwozie i położony nowy podkład i lakier, w tym samym kolorze w jakim nabyłem KE.
Jeśli chodzi o mechanikę to należy zmienić temat z KE70 na AE86. Z zakupionej przeze mnie wyżej wymienionej hachiroku wymontowałem wszystko co było mi potrzebne.

Silnik 4AGE 1.6 16v Blue Top. Został przeprowadzony kapitalny remont tłoki, pierścienie, panewki. Obróbka silnika Krasnobrodzka Racing. Ostatnio Toyota zaczęła kopcić nieco więcej z rury wydechowej. Nie znam przyczyny. W kolejce czeka 4AGE Redtop więc przez ostatnie dwa lata czekałem, aż padnie Bluetop i zabiorę się za Redtopa, ale Bluetop nie chce paść. Redtop przyjechał o własnych siłach z Łodzi do Warszawy w AE92 i właściwie tyle mi wystarczyło, żeby go kupić. Silnik dodaję do KE niema opcji kupienia tylko silnika (proszę o odpuszczenie sobie tego pytania).

Skrzynia biegów zregenerowana w początkowej fazie projektu. Z cztery lata temu wymieniłem trzy łożyska. Chłodnica AE86. Dyfer AE86. Wydech 2,5 cala dedykowany do AE86 wraz z kolektorem wydechowym 4-1.

Zawieszenie przednie gwintowane. Sprężyny 6 kg/mm przód, i 4 kg/mm tył. Amortyzatory Koni Sport. Założone camber platesy. Całe zawieszenie na poliuretanach.
Hamulce z AE po regeneracji na nowych reparaturkach. Przewody w stalowym oplocie. Tarcze Brembo nacinane/nawiercane.

Do komputera dołożony ECU Master. Wiązka elektryczna z AE86 razem z zegarami.

Fotele z AE86 idealnie kolorem wpasowały się we wnętrze KE. Trochę zmęczone trzeba by się nimi zająć. Są jeszcze oryginalne. Kierownica Nardi wraz z nabą prosto z Okinawy. Trzy zegary Autogauge ciśnienie oleju, temperatura oleju, temperatura wody. Koła Ronal Turbo 15+ zapas Ronal Turbo. Toyota stoi już na zimówkach Barum Sport, dodaje dwie letnie Toyo Proxes T1 w b.dobrym stanie.

Początkowo samochód miał służyć typowemu driftowemu upalaniu, ale po wizytach na torze w Modlinie i w Biłgoraju stwierdziłem, że za bardzo lubię ten samochód, żeby ubić go na torze. Samochód garażowany każdej zimy i wyprowadzany na wiosnę (czasem zimowe przejażdżki).

Do samochodu dodaje parę gratów. Oryginalne fotele wraz z kanapą (ostro zakurzone bez prania się nie obejdzie). Zegary oryginalne z KE i jeszcze mam z AE. Pasy sportowe Schroth z napinaczem. I jeszcze trochę plastików.

Po latach użytkowania samochodowi należą się poprawki, ale o tym opowiem zainteresowanym.

Przegląd do 01.12.2019. Ubezpieczenie 31.12.2019

Data dodania ogłoszenia

07/05/2019

Kontakt

Kuba
507499462
Warszawa

Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!

Zobacz również

SAAB 9-3

2001 | 1985cm3 | 225KM | benzyna

25000 zł

SAAB 900

1993 | 1985cm3 | 165KM | benzyna

49990 zł