Zaznacz stronę

SAAB 900 LPT 1993

Pojemność 1985cm3
Moc 145KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd przedni
Paliwo benzyna
Rocznik 1993
Przebieg 410000km
VIN YS3AD35S5P2010258
36500zł
  • Do negocjacji
Umowa kupna-sprzedaży

    Na sprzedaż nieszablonowy samochód jakim jest “krokodyl” czyli SAAB 900 w wersji LPT – z niskociśnieniowym turbo. Model produkowany w latach 1978-1994 będąc następcą modelu 99. Oferowany egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji wersji zamkniętej, czyli z roku 1993. W 1994 pojawiło się już 900NG i wychodziły ostatnie sztuki krokodyli cabrio.

    Auto w bardzo dobrym stanie, przyciąga uwagę, a zestawienie kolorystyki (lakier Eucalyptus Green + ciemne wnętrze) i wyposażenia (pakiet Aero i felgi Cross-Spoke) świetnie tutaj pasują. Lakier jest w świetnym stanie. Najprawdopodobniej nie jest to pierwszy lakier. Samochód dobrze wyposażony, z działającą klimatyzacją na pokładzie. Przez ostatnie lata wykonany został szereg napraw i poprawek.

    SAAB wg licznika ma ok 250k km przebiegu. Jednakże licznik ten był wymieniony (dostałem stary licznik od poprzedniego właściciela) i wg obliczeń auto ma teraz ok 410k km przebiegu, którego kompletnie po wnętrzu i aucie nie czuć.

    Auto w ofercie

    Szymon

    FB/Messenger: CzasNaKlasyka

    +48 660 757 968
    Wrocław

    Wyposażenie (sprawne):

    • klimatyzacja
    • elektryczne szyby przednie
    • uchylne szyby tylne
    • elektrycznie sterowane lusterka
    • radio Becker Traffic Pro
    • skórzana tapicerka
    • pakiet zewnętrzny Aero
    • felgi Cross-Spoke 16’
    • wycieraczki reflektorów
    • centralny zamek
    • alarm

    Posiadam obszerną historię serwisową od poprzedniego właściciela i mnie, a w niej między innymi (od początku 2018):

    • wymiana osłony przegubu i uszczelki pod pokrywą zaworów
    • komplet uszczelnień silnika
    • rozrząd komplet
    • regeneracja sprzęgła
    • regeneracja skrzyni biegów
    • renowacja deski rozdzielczej
    • naprawa blacharsko-lakiernicza podwozia
    • wymiana sworzni, łożysk, przewodów hamulcowych tył
    • wymiana pompy paliwa i dekla zbiornika paliwa
    • wymiana panewek
    • uszczelnienie pokryw silnika przód i tył
    • remont zawieszenia
    • regeneracja głowicy
    • spawanie i planowanie kolektora wydechowego
    • zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (Krown)
    • wymiana szyby przedniej
    • reperaturka wysprzęglika, reperaturka pompy sprzęgła
    • naprawa blokady skrzyni biegów i stacyjki
    • regeneracja przekładni kierowniczej
    • ostatni serwis filtrowo-olejowy lipiec 2021
    • regeneracja zacisków hamulcowych przód

    i wiele innych – zainteresowanej osobie przekażę wykaz napraw.

    Samochód kupiłem dla siebie i chciałem zostawić na dłużej jednak wizja się zmieniła, stąd decyzja o sprzedaży. Samochód nie jest w stanie idealnym, ale z pewnością jest ponad średnią, a ceny modelu niżej już nie idą. Zresztą przy autach tego typu zawsze jest coś do zrobienia.

    Zobacz również