Zaznacz stronę

SAAB 900 LPT 1993

Pojemność 1985cm3
Moc 145KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd przedni
Paliwo benzyna
Rocznik 1993
Przebieg 410000km
VIN YS3AD35S5P2010258
SPRZEDANY

    Na sprzedaż nieszablonowy samochód jakim jest “krokodyl” czyli SAAB 900 w wersji LPT – z niskociśnieniowym turbo. Model produkowany w latach 1978-1994 będąc następcą modelu 99. Oferowany egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji wersji zamkniętej, czyli z roku 1993. W 1994 pojawiło się już 900NG i wychodziły ostatnie sztuki krokodyli cabrio.

    Auto w bardzo dobrym stanie, przyciąga uwagę, a zestawienie kolorystyki (lakier Eucalyptus Green + ciemne wnętrze) i wyposażenia (pakiet Aero i felgi Cross-Spoke) świetnie tutaj pasują. Lakier jest w świetnym stanie. Najprawdopodobniej nie jest to pierwszy lakier. Samochód dobrze wyposażony, z działającą klimatyzacją na pokładzie. Przez ostatnie lata wykonany został szereg napraw i poprawek.

    SAAB wg licznika ma ok 250k km przebiegu. Jednakże licznik ten był wymieniony (dostałem stary licznik od poprzedniego właściciela) i wg obliczeń auto ma teraz ok 410k km przebiegu, którego kompletnie po wnętrzu i aucie nie czuć.

    Auto w ofercie

    Szymon

    FB/Messenger: CzasNaKlasyka

    +48 660 757 968
    Wrocław

    Wyposażenie (sprawne):

    • klimatyzacja
    • elektryczne szyby przednie
    • uchylne szyby tylne
    • elektrycznie sterowane lusterka
    • radio Becker Traffic Pro
    • skórzana tapicerka
    • pakiet zewnętrzny Aero
    • felgi Cross-Spoke 16’
    • wycieraczki reflektorów
    • centralny zamek
    • alarm

    Posiadam obszerną historię serwisową od poprzedniego właściciela i mnie, a w niej między innymi (od początku 2018):

    • wymiana osłony przegubu i uszczelki pod pokrywą zaworów
    • komplet uszczelnień silnika
    • rozrząd komplet
    • regeneracja sprzęgła
    • regeneracja skrzyni biegów
    • renowacja deski rozdzielczej
    • naprawa blacharsko-lakiernicza podwozia
    • wymiana sworzni, łożysk, przewodów hamulcowych tył
    • wymiana pompy paliwa i dekla zbiornika paliwa
    • wymiana panewek
    • uszczelnienie pokryw silnika przód i tył
    • remont zawieszenia
    • regeneracja głowicy
    • spawanie i planowanie kolektora wydechowego
    • zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (Krown)
    • wymiana szyby przedniej
    • reperaturka wysprzęglika, reperaturka pompy sprzęgła
    • naprawa blokady skrzyni biegów i stacyjki
    • regeneracja przekładni kierowniczej
    • ostatni serwis filtrowo-olejowy lipiec 2021
    • regeneracja zacisków hamulcowych przód
    • wymiana kolumny kierowniczej + nowe łożyska

    i wiele innych – zainteresowanej osobie przekażę wykaz napraw.

    Samochód kupiłem dla siebie i chciałem zostawić na dłużej jednak wizja i warunki zewnętrzne się zmieniły, stąd decyzja o sprzedaży. Samochód z pewnością jest ponad średnią, a ceny modelu niżej już nie idą. Jest to dobra baza na zrobienie ideału. Do poprawy jest kilka tematów blacharskich i wizualnych. Zainteresowanej osobie przekażę więcej informacji na ten temat.

    Zobacz również