SAAB 900 LPT 1993
Pojemność | 1985cm3 |
Moc | 145KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | przedni |
Paliwo | benzyna |
Rocznik | 1993 |
Przebieg | 410000km |
VIN | YS3AD35S5P2010258 |
Na sprzedaż nieszablonowy samochód jakim jest “krokodyl” czyli SAAB 900 w wersji LPT – z niskociśnieniowym turbo. Model produkowany w latach 1978-1994 będąc następcą modelu 99. Oferowany egzemplarz pochodzi z ostatniego roku produkcji wersji zamkniętej, czyli z roku 1993. W 1994 pojawiło się już 900NG i wychodziły ostatnie sztuki krokodyli cabrio.
Auto w bardzo dobrym stanie, przyciąga uwagę, a zestawienie kolorystyki (lakier Eucalyptus Green + ciemne wnętrze) i wyposażenia (pakiet Aero i felgi Cross-Spoke) świetnie tutaj pasują. Lakier jest w świetnym stanie. Najprawdopodobniej nie jest to pierwszy lakier. Samochód dobrze wyposażony, z działającą klimatyzacją na pokładzie. Przez ostatnie lata wykonany został szereg napraw i poprawek.
SAAB wg licznika ma ok 250k km przebiegu. Jednakże licznik ten był wymieniony (dostałem stary licznik od poprzedniego właściciela) i wg obliczeń auto ma teraz ok 410k km przebiegu, którego kompletnie po wnętrzu i aucie nie czuć.
Wyposażenie (sprawne):
- klimatyzacja
- elektryczne szyby przednie
- uchylne szyby tylne
- elektrycznie sterowane lusterka
- radio Becker Traffic Pro
- skórzana tapicerka
- pakiet zewnętrzny Aero
- felgi Cross-Spoke 16’
- wycieraczki reflektorów
- centralny zamek
- alarm
Posiadam obszerną historię serwisową od poprzedniego właściciela i mnie, a w niej między innymi (od początku 2018):
- wymiana osłony przegubu i uszczelki pod pokrywą zaworów
- komplet uszczelnień silnika
- rozrząd komplet
- regeneracja sprzęgła
- regeneracja skrzyni biegów
- renowacja deski rozdzielczej
- naprawa blacharsko-lakiernicza podwozia
- wymiana sworzni, łożysk, przewodów hamulcowych tył
- wymiana pompy paliwa i dekla zbiornika paliwa
- wymiana panewek
- uszczelnienie pokryw silnika przód i tył
- remont zawieszenia
- regeneracja głowicy
- spawanie i planowanie kolektora wydechowego
- zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (Krown)
- wymiana szyby przedniej
- reperaturka wysprzęglika, reperaturka pompy sprzęgła
- naprawa blokady skrzyni biegów i stacyjki
- regeneracja przekładni kierowniczej
- ostatni serwis filtrowo-olejowy lipiec 2021
- regeneracja zacisków hamulcowych przód
- wymiana kolumny kierowniczej + nowe łożyska
i wiele innych – zainteresowanej osobie przekażę wykaz napraw.
Samochód kupiłem dla siebie i chciałem zostawić na dłużej jednak wizja i warunki zewnętrzne się zmieniły, stąd decyzja o sprzedaży. Samochód z pewnością jest ponad średnią, a ceny modelu niżej już nie idą. Jest to dobra baza na zrobienie ideału. Do poprawy jest kilka tematów blacharskich i wizualnych. Zainteresowanej osobie przekażę więcej informacji na ten temat.
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna