SAAB 9-3 OG 2001
Wersja | Aero |
Pojemność | 2000cm3 |
Moc | 248KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | przedni |
Paliwo | benzyna |
Przebieg | 174km |
Kraj pochodzenia | Szwecja |
Bezwypadkowy | TAK |
- Do negocjacji
Cześć,
Od 5 lat ze mną. Zabawka weekendowo-spotowo-zlotowa. Nie będę pisał elaboratu o oczku w głowie etc, poniżej poglądowa lista co było robione przy aucie.
Kasa jak zawsze dyskusyjna – biorąc pod uwagę ceny tych egzemplarzy świeżo sprowadzonych przed którymi masa pracy – uważam, ze jednak atrakcyjna. Ten model Aero z pakietem Viggen trzyma już cenę i taniał nie będzie.
Nie mam ciśnienia na sprzedaż, kupiłem Viggena więc wystawiam tego na sprawdzenie czy będzie jakieś zainteresowanie.
Mechanika + zewnątrz:
Piaskowanie całego podwozia, reperaturki progów, konserwacja
Reperaturki nadkoli + malowanie
Eibach pro kit (nowe)
Bistein B6 (nowe)
Hamulce przód 308 (jarzma + tarcze kotwiczne 9-5 przedlift) + tył 300 (jarzma + zaciski 9-5 polift) + nowe tarcze Rotinger + klocki ATE + wszystkie tłoczki, gumki, sprężynki etc nowe
Nowe przewody w stalowym oplocie
Przy okazji powyższych zmian: piaskowanie tarcz kotwicznych, zacisków, jarzm, kolumn mcp + podkład + malowanie
Nowy IC Turbo Works + przewody silikonowe
Poliuretany przód Olkusz + tył PPS w belkę
Stabilizator tył 22 mm BnC Motorproject
Nowa sprężarka klimy (kupiona w DE)
Nowe łożyska przód skf
Nowe wzmocnienie magla ala abbot by Cieślik
Nowe wahacze przód
Grill Turbo (adaptowany z 900ng)
Wydech JT 3′ – fajnie mruczy ale nie jest męczący
Nowe płyny: wspomagania, hamulcowy, chłodniczy
Nowy pasek wielorowkowy + 1 rolka
Nowe końcówki drążków
Nowe wsporniki ABS
Nowa uszczelka pokrywy zaworów + brok SensiGarage
Nowe: termostat, cz. Temp. Płynu chłodz., czujnik układu klimatyzacji
Nowy uszczelniacz półosi + nowe manszety
Nowy filtr K&N
Nowa przepływka
Strojenie Boost Factory ( http://boostfactory.pl/2018/11/03/saab-93-205km-b205r-248km-346nm/ )
Nowy aku Exide
GADŻETY:
BlueSaab (emulator bluetooth)
Blenda Carbon
Cupholder (nowy z USA)
Cupholder w tunel środkowy
Podłokietnik WoodCompany z cupholderem
Lusterko fotochrom z 9-5
Kierunki USA nowe saabix
Brodit pod telefon
Dywaniki ori szmaty + ori gumiaki
SILNIK:
ORYGINALNY ROZRZĄD KOMPLETNY 900 93 95 B204 B234 B205 B235 2.0T 2.3T
PANEWKI NOMINALNE GŁÓWNE WAŁU 900NG 9000 9-3 9-5 STD KPL. NPR
TULEJA KORBOWODU 9-3 9-5 B205 B235
Śruba spustu oleju 900NG, 9000, 9-3, 9-5 1991-2010 silniki R4
Podkładka spustu oleju 900NG, 9000, 9-3, 9-5 1991-2010 R4
Odma – zestaw naprawczy 9-3, 9-5 1998-2003 B205 B235 ORYGINAŁ
Śruba głowicy 900, 9000, 900NG, 9-3, 9-5 1984-2010 R4 (10sztuk)
Przepustnica – uszczelka górna 9-3, 9-5 1998-2010 B205 B235 – oring
Pierścienie 9-3, 9-5 1998-2010 B205 B235 STD 1,5×1,5×2,5
Przepustnica – uszczelka dolna 9-3, 9-5 1998-2003 B205 B235
Pompa oleju 900NG, 9-3, 9-5 1996-2010
Panewka balansu 900NG, 9000, 9-5 1994-2010
O-ring przewodu chłodzenia oleju silnika 9-3, 9-5 1998-2010 R4
O-ring w misce oleju 900, 9000, 9-3, 9-5 1994-2010 (smok
O-ring w misce oleju 900, 9000, 900NG, 9-3, 9-5 1994-2010 (rurka w misce)
Napinacz łańcucha 900, 900NG, 9000, 9-3, 9-5 1984-2010 ORYGINAŁ SAAB
Tuleja łożyskowa wałka balansu 900 NG, 9000, 9-3, 9-5 1994-2010
Uszczelka wtryskiwacza górna 9-3, 9-5 1998-2011 R4 BOSCH
Panewki korbowodowe 900, 99, 90, 900NG, 9000, 9-3, 9-5 1979-2010 STD KING RACING
Komplet uszczelek silnika 9-3, 9-5 1998-2010 B205 B235 REINZ
Pompa wody 900NG, 9-3, 9-5 1994-2010 B204 B234 B205 B235 HEPU
PANEWKI NOMINALNE OPOROWE 900NG 9000 9-3 9-5 STD. KPL.
ZESTAW MONTAŻOWY KOLEKTOR WYDECHOWY 900 9000 9-3 9-5
ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOKLINOWEGO SAAB 9-3 9-5 R4
Obudowa rozrządu
koło pasowe
obróbka głowicy
Pewnie jakieś pierdoły o których nie pamiętam. Auto jeździ dobrze, fajnie się zbiera. Ma oczywiście jakieś wady wizualne w końcu nie jest nowe. Felgi 17 do wyboru albo aktualnie zamontowane Antery albo ori Alu36. Opony w zeszłym roku nowe Fulda SportControl 2 – 225/45/17. Zimówek nie ma bo w zimie nie jeździ.
Odkąd go mam żadnych błędów na techu. Profilaktyczny remont pieca nie wynikał z żadnych klasycznych panewkowych problemów a z mojego zrytego beretu – miało być na tip top i koniec.
Negocjacje na miejscu ale uprzedzam, że raczej symboliczne.
NIE – NIE MA LPG
Zapraszam.
Grzesiek
Data dodania ogłoszenia
Zobacz również
Mercedes-Benz S 430 W220 1999
1999 | 4266cm3 | 279KM | benzyna
49000 zł
Mercedes-Benz 200E W124 1992
1992 | 1998cm3 | 136KM | benzyna
39999 zł
Fiat Punto 1997
1997 | 1243cm3 | 60KM | benzyna