FSO Polonez 1985

Wersja 1.5 C
Pojemność 1481cm3
Moc 75KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd tylny
Paliwo benzyna
Przebieg 56500km
Kraj pochodzenia Polska
Bezwypadkowy TAK
38000zł
SPRZEDANY
brutto
  • Do negocjacji
Umowa kupna-sprzedaży

    Witam,

    samochód, który oferuję jest bez wątpienia unikatem na skalę kraju, nie jest to bowiem zwykły borewicz chociaż już one same w sobie są niezwykłe. Oferuję Poloneza jednego z ostatnich wersji C (rok produkcji marzec 1985), który zachwyca nietuzinkowym dodatkowym wyposażeniem (m.in. podgrzewana tylna szyba, welurowa tapicerka, przód z klasycznego borewicza bez chromów, prototypowa kierownica poliuretanowa, zegarek) i bardzo nietypowym jak dla tej wersji kolorem L-67. Samochód sam w sobie jest w stanie bliskim fabrycznego, w 100 procentach kompletny, sprawny i nie wymagający absolutnie żadnego wkładu finansowego, ewentualnie dopieszczenia w jakieś detale wg indywidualnych potrzeb.

    Słów kilka o samym pojeździe:

    • przebieg oryginalny aktualnie 56500 km (zrobione generalne odświeżenie silnika m.in. wymiana panewek i pierścieni wszystko założone w nominale) – silnik po odświeżeniu przejechał ok. 500 km i jest jeszcze na dotarciu,
    • ściągnięty i wywarzony wał,
    • kompleksowa regeneracja zawieszenia i układu hamulcowego,
    • wymiana łożysk w skrzyni biegów,
    • samochód w momencie zakupu przez pierwszego właściciela miał zrobioną bardzo dokładną konserwację dzięki temu nie posiada oznak korozji,
    • samochód kupiony od pierwszego właściciela (posiadam wszystkie faktury i dokumenty, 2 kpl. kluczyków, zestaw narzędzi i nawet oryginalną apteczkę z 1984 roku),

    W samochodzie dokonałem kilka drobnych modyfikacji:

    • wymiana układu wydechowego na włoski z chromowaną końcówką zapewniającą świetne basowe brzmienie zarezerwowane w owym czasie dla wersji wyczynowych,
    • założenie dystansów 25 mm (zdecydowanie poprawiło się prowadzenie i trakcja pojazdu) wraz z oryginalnymi felgami ATS z epoki, (posiadam oryginalne opony D124 wraz ze stalowymi felgami),
    • założenie obrotomierza (posiadam oryginalną zaślepkę),
    • hydrauliczny wspornik układu kierowniczego (część “biały kruk” montowana w nielicznych samochodach głównie na eksport, znacznie poprawiająca manewrowość i czucie samochodu podczas jazdy),

    Reasumując jeżeli ktoś szuka unikata, którego na pewno nie spotka na jakimkolwiek zlocie myślę, że lepszego nie znajdzie.

    Data dodania ogłoszenia

    24/11/2020

    Zobacz również