FSO Polonez 1985
Wersja | 1.5 C |
Pojemność | 1481cm3 |
Moc | 75KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | tylny |
Paliwo | benzyna |
Przebieg | 56500km |
Kraj pochodzenia | Polska |
Bezwypadkowy | TAK |
- Do negocjacji
Witam,
samochód, który oferuję jest bez wątpienia unikatem na skalę kraju, nie jest to bowiem zwykły borewicz chociaż już one same w sobie są niezwykłe. Oferuję Poloneza jednego z ostatnich wersji C (rok produkcji marzec 1985), który zachwyca nietuzinkowym dodatkowym wyposażeniem (m.in. podgrzewana tylna szyba, welurowa tapicerka, przód z klasycznego borewicza bez chromów, prototypowa kierownica poliuretanowa, zegarek) i bardzo nietypowym jak dla tej wersji kolorem L-67. Samochód sam w sobie jest w stanie bliskim fabrycznego, w 100 procentach kompletny, sprawny i nie wymagający absolutnie żadnego wkładu finansowego, ewentualnie dopieszczenia w jakieś detale wg indywidualnych potrzeb.
Słów kilka o samym pojeździe:
- przebieg oryginalny aktualnie 56500 km (zrobione generalne odświeżenie silnika m.in. wymiana panewek i pierścieni wszystko założone w nominale) – silnik po odświeżeniu przejechał ok. 500 km i jest jeszcze na dotarciu,
- ściągnięty i wywarzony wał,
- kompleksowa regeneracja zawieszenia i układu hamulcowego,
- wymiana łożysk w skrzyni biegów,
- samochód w momencie zakupu przez pierwszego właściciela miał zrobioną bardzo dokładną konserwację dzięki temu nie posiada oznak korozji,
- samochód kupiony od pierwszego właściciela (posiadam wszystkie faktury i dokumenty, 2 kpl. kluczyków, zestaw narzędzi i nawet oryginalną apteczkę z 1984 roku),
W samochodzie dokonałem kilka drobnych modyfikacji:
- wymiana układu wydechowego na włoski z chromowaną końcówką zapewniającą świetne basowe brzmienie zarezerwowane w owym czasie dla wersji wyczynowych,
- założenie dystansów 25 mm (zdecydowanie poprawiło się prowadzenie i trakcja pojazdu) wraz z oryginalnymi felgami ATS z epoki, (posiadam oryginalne opony D124 wraz ze stalowymi felgami),
- założenie obrotomierza (posiadam oryginalną zaślepkę),
- hydrauliczny wspornik układu kierowniczego (część “biały kruk” montowana w nielicznych samochodach głównie na eksport, znacznie poprawiająca manewrowość i czucie samochodu podczas jazdy),
Reasumując jeżeli ktoś szuka unikata, którego na pewno nie spotka na jakimkolwiek zlocie myślę, że lepszego nie znajdzie.
Data dodania ogłoszenia
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna