BMW E34 518i 1995

Wersja Kombi (Touring)
Pojemność 1800cm3
Moc 115KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd tylny
Paliwo benzyna
Przebieg 291000km
VIN WBAHG11090GB17859
Kraj pochodzenia Niemcy
Bezwypadkowy TAK
11900zł
SPRZEDANY
brutto
  • Do negocjacji
Umowa kupna-sprzedaży

Do sprzedania fajne, (już) klasyczne autko, youngtimer w naprawdę dobrym stanie.

Wyposażenie:

  • 2x poduszka powietrzna,
  • ABS,
  • klimatyzacja (sprawna),
  • welurowe fotele,
  • elektryczne szyby przód,
  • wspomaganie kierownicy,
  • skórzana kierownica,
  • 2 komplety kół – zima, lato – w stanie dobrym,
  • centralny zamek na kluczyk

Samochód w rękach drugiego w Polsce właściciela od ok. dwóch lat – został sprowadzony z Niemiec przez WyszukaneSamochody.pl.
Poprzedni właściciel, dziennikarz motoryzacyjny, włożył w e34 zarówno dużo pracy jak i pieniędzy aby doprowadzić je co super stanu, o czym dokładniej poniżej.

Silnik jest oszczędny, hamulce są sprawne, auto na tarczach (przód i tył) ma przejechane ok. 30 tysięcy kilometrów, miał wymieniany przewód hamulcowy tylny i konserwowany cały układ, łącznie z wymianą płynu hamulcowego.

Czterocylindrowy silnik ma oczywiście napęd łańcuchowy, a łańcuch w tym konkretnym egzemplarzu nie stuka, nie zgrzyta i nie wymaga żadnej ingerencji. Przebieg, wydaje się oryginalny, obecnie wynosi ok. 290000 km.

Auto prowadzi się pewnie i przyjemnie. Wszystko za sprawą opartego na wahaczach zawieszenia, które nie ma żadnych luzów, w żadnym wypadku nie tnie też opon – dwa komplety (zima i lato) gum Barum w stanie dobrym, kupione jako nowe w 2015 roku w cenie auta.

Do olbrzymich plusów tego konkretnego egzemplarza należy na pewno klimatyzacja dwustrefowa, która oczywiście działa, chociaż dla świętego spokoju można by ją w tym roku uzupełnić (ostatni serwis klimatyzacji latem 2017).

BMW ma bardzo zadbany lakier z zewnątrz, poza tym progi, doły drzwi, błotniki, klapa i cała reszta nadwozia pozbawione są rdzawych punktów. Auto zostało dodatkowo zakonserwowane na jesieni 2016 roku preparatem pracującym na Mike Sander’s.

Wnętrze zadbane, kierownica skórzana, wszystko, w co zostało BMW wyposażone w fabryce jest zgodne z VIN (WBAHG11090GB17859) i działa.

Spis ważniejszych napraw (auto naprawiane u genialnego Pana Marka, który jest dobrym znajomym właściciela – a zatem tylko najlepsze ręce miały do niego dostęp):

13.03.2015 – wymiana napinacza paska alternatora, uszczelniacz wału wych. ze skrzyni, wstawienie katalizatora (nowy Bosal),
26.03.2015 – wymiana oleju (GM 10W40) + filtr, wymiana drążka środkowego w zawieszeniu, chłodnica klimatyzacji + osuszacz (nowe), uszczelniacze: rozrządu, wybieraka SBM, pokrywy zaworów, simmering na wale rozrządu, termostatu, czujnika wału rozrządu, skasowanie luzu na kierownicy,
2.04.2015 – ustawienie zbieżności kół,
3.04.2015 – wymiana wiązki reflektora,
6.04.2015 – serwis i nabicie układu klimatyzacji,
12.10.2015 – sprzęgło kompletne Sachs, trzpień łapy sprzęgła, obój mocowania wydechu, filtr kabinowy (nowy), sonda lambda, olej skrzyni (Castrol EO80WGL-4), Simmering wału korbowego, króciec wody,
25.01.2016 – wymiana tylnych amortyzatorów (Monroe), poduszek amortyzatorów, odbojów, gum górnych i dolnych osłony amortyzatora, naprawa spryskiwacza szyby przedniej
10.03.2016 – wymiana tylnego lewego przewodu hamulcowego, wymiana płynu hamulcowego,
07.04.2016 – wymiana oleju (GM 10W40) + filtr oleju, akumulator (3 lata gwarancji),
04.07.2016 – remont blacharski – naprawa dołów drzwi, prawego progu, wymiana prawego błotnika, wymiana listew gumowych,
14.07.2016 – wymiana odmy, wymiana gumowych rurek osprzętu silnika, rury dolotu, uszczelki dyfra oraz oleju w dyfrze
16.10.2016 profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne w Mike Sander’s,
24.07.2017 – wymiana oleju (Valvoline 10w40) oraz filtrów, naprawa mechanizmu zamykania klapy bagażnika, serwis i nabicie układu klimatyzacji,
19.05.2018 – ostatni przegląd rejestracyjny (przeszedł bez problemów i uwag – brak luzów, korozji, hamulce jak żyleta),
29.09.2018 – ostatni serwis olejowy (Valvoline 10w40) i wymiana filtrów (oleju, powietrza, przeciwpyłkowy) przy przebiegu 287500 km.

Konkretnie tym aucie można poczytać więcej pod poniższymi linkami:

https://motopodprad.pl/bmw-e34-518-touring-bo-nie-o-moc-chodzi/
http://www.wyszukanesamochody.pl/2016/04/wyszukany-polecany-deja-vu-11-500pln.html
​http://www.wyszukanesamochody.pl/2015/02/bmw-518-touring-adama-lek-zazyty-moge.html
http://www.wyszukanesamochody.pl/2014/12/przejazdzka-sunie-jak-po-szynach.html

Zapraszam do kontaktu i obejrzenia auta.

Data dodania ogłoszenia

06/04/2019

Tomasz Ocipiński
Tel: +48 509 087 557

​Gogolińska 8
47-320 Obrowiec
(3 km od zjazdu z A4)

biuro@komfort-trans.pl

komfort-trans.pl

Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!

Chcesz zamieścić tutaj reklamę?
Zapraszam do kontaktu.

Zobacz również