Zaznacz stronę

BMW E34 518i 1995

Wersja Kombi (Touring)
Pojemność 1800cm3
Moc 115KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd tylny
Paliwo benzyna
Przebieg 291000km
VIN WBAHG11090GB17859
Kraj pochodzenia Niemcy
Bezwypadkowy TAK
11900zł
SPRZEDANY
brutto
  • Do negocjacji
Umowa kupna-sprzedaży

Do sprzedania fajne, (już) klasyczne autko, youngtimer w naprawdę dobrym stanie.

Wyposażenie:

  • 2x poduszka powietrzna,
  • ABS,
  • klimatyzacja (sprawna),
  • welurowe fotele,
  • elektryczne szyby przód,
  • wspomaganie kierownicy,
  • skórzana kierownica,
  • 2 komplety kół – zima, lato – w stanie dobrym,
  • centralny zamek na kluczyk

Samochód w rękach drugiego w Polsce właściciela od ok. dwóch lat – został sprowadzony z Niemiec przez WyszukaneSamochody.pl.
Poprzedni właściciel, dziennikarz motoryzacyjny, włożył w e34 zarówno dużo pracy jak i pieniędzy aby doprowadzić je co super stanu, o czym dokładniej poniżej.

Silnik jest oszczędny, hamulce są sprawne, auto na tarczach (przód i tył) ma przejechane ok. 30 tysięcy kilometrów, miał wymieniany przewód hamulcowy tylny i konserwowany cały układ, łącznie z wymianą płynu hamulcowego.

Czterocylindrowy silnik ma oczywiście napęd łańcuchowy, a łańcuch w tym konkretnym egzemplarzu nie stuka, nie zgrzyta i nie wymaga żadnej ingerencji. Przebieg, wydaje się oryginalny, obecnie wynosi ok. 290000 km.

Auto prowadzi się pewnie i przyjemnie. Wszystko za sprawą opartego na wahaczach zawieszenia, które nie ma żadnych luzów, w żadnym wypadku nie tnie też opon – dwa komplety (zima i lato) gum Barum w stanie dobrym, kupione jako nowe w 2015 roku w cenie auta.

Do olbrzymich plusów tego konkretnego egzemplarza należy na pewno klimatyzacja dwustrefowa, która oczywiście działa, chociaż dla świętego spokoju można by ją w tym roku uzupełnić (ostatni serwis klimatyzacji latem 2017).

BMW ma bardzo zadbany lakier z zewnątrz, poza tym progi, doły drzwi, błotniki, klapa i cała reszta nadwozia pozbawione są rdzawych punktów. Auto zostało dodatkowo zakonserwowane na jesieni 2016 roku preparatem pracującym na Mike Sander’s.

Wnętrze zadbane, kierownica skórzana, wszystko, w co zostało BMW wyposażone w fabryce jest zgodne z VIN (WBAHG11090GB17859) i działa.

Spis ważniejszych napraw (auto naprawiane u genialnego Pana Marka, który jest dobrym znajomym właściciela – a zatem tylko najlepsze ręce miały do niego dostęp):

13.03.2015 – wymiana napinacza paska alternatora, uszczelniacz wału wych. ze skrzyni, wstawienie katalizatora (nowy Bosal),
26.03.2015 – wymiana oleju (GM 10W40) + filtr, wymiana drążka środkowego w zawieszeniu, chłodnica klimatyzacji + osuszacz (nowe), uszczelniacze: rozrządu, wybieraka SBM, pokrywy zaworów, simmering na wale rozrządu, termostatu, czujnika wału rozrządu, skasowanie luzu na kierownicy,
2.04.2015 – ustawienie zbieżności kół,
3.04.2015 – wymiana wiązki reflektora,
6.04.2015 – serwis i nabicie układu klimatyzacji,
12.10.2015 – sprzęgło kompletne Sachs, trzpień łapy sprzęgła, obój mocowania wydechu, filtr kabinowy (nowy), sonda lambda, olej skrzyni (Castrol EO80WGL-4), Simmering wału korbowego, króciec wody,
25.01.2016 – wymiana tylnych amortyzatorów (Monroe), poduszek amortyzatorów, odbojów, gum górnych i dolnych osłony amortyzatora, naprawa spryskiwacza szyby przedniej
10.03.2016 – wymiana tylnego lewego przewodu hamulcowego, wymiana płynu hamulcowego,
07.04.2016 – wymiana oleju (GM 10W40) + filtr oleju, akumulator (3 lata gwarancji),
04.07.2016 – remont blacharski – naprawa dołów drzwi, prawego progu, wymiana prawego błotnika, wymiana listew gumowych,
14.07.2016 – wymiana odmy, wymiana gumowych rurek osprzętu silnika, rury dolotu, uszczelki dyfra oraz oleju w dyfrze
16.10.2016 profesjonalne zabezpieczenie antykorozyjne w Mike Sander’s,
24.07.2017 – wymiana oleju (Valvoline 10w40) oraz filtrów, naprawa mechanizmu zamykania klapy bagażnika, serwis i nabicie układu klimatyzacji,
19.05.2018 – ostatni przegląd rejestracyjny (przeszedł bez problemów i uwag – brak luzów, korozji, hamulce jak żyleta),
29.09.2018 – ostatni serwis olejowy (Valvoline 10w40) i wymiana filtrów (oleju, powietrza, przeciwpyłkowy) przy przebiegu 287500 km.

Konkretnie tym aucie można poczytać więcej pod poniższymi linkami:

https://motopodprad.pl/bmw-e34-518-touring-bo-nie-o-moc-chodzi/
http://www.wyszukanesamochody.pl/2016/04/wyszukany-polecany-deja-vu-11-500pln.html
​http://www.wyszukanesamochody.pl/2015/02/bmw-518-touring-adama-lek-zazyty-moge.html
http://www.wyszukanesamochody.pl/2014/12/przejazdzka-sunie-jak-po-szynach.html

Zapraszam do kontaktu i obejrzenia auta.

Data dodania ogłoszenia

06/04/2019

Tomasz Ocipiński
Tel: +48 509 087 557

​Gogolińska 8
47-320 Obrowiec
(3 km od zjazdu z A4)

biuro@komfort-trans.pl

komfort-trans.pl

Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!

Zobacz również