BMW 633 CSi E24 1976

Wersja KARMANN
Pojemność 3210cm3
Moc 200KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd tylny
Paliwo benzyna
Przebieg 6700km
VIN 4375342
Kraj pochodzenia Niemcy
Bezwypadkowy TAK
135000zł
brutto
    Umowa kupna-sprzedaży

    Tak naprawdę do samego końca miałem nadzieję, że ta chwila nigdy nie nadejdzie, razem przeszliśmy wiele… Wszystko zaczęło się od rozmowy z kolegą na studiach w efekcie czego pojawiło się marzenie posiadania klasyka, odbudowy.. wiadomą rzeczą było, że padnie na BMW, od kiedy miałem pierwszy samochód tej marki – E46 325 Ci, zrozumiałem, że to związek na całe życie. Marzenia się spełniają i udało się, jednak życie często weryfikuje nasze priorytety. Rozstania nigdy nie były proste. Wiem też, że w przyszłości będzie próba kontynuacji 😉

    Zapraszam do zapoznaniem się z krótkim opisem mojej szóstki,

    E24 znalazłem i kupiłem lutym 2015 roku we Francji. Jest to wersja produkowana w fabryce KARMANN-a przez pierwszy rok produkcji tego modelu, wyprodukowano ich około 5000 sztuk, najmniej wersji 633. Jest to wersja CS.
    Mój KARMANN ma 819 numer wyprodukowanej karoserii co znacząco wpływa na jego wartość.
    Zgodność VIN-u z wersją silnika oraz kolorem karoserii potwierdziłem kontaktując się z BMW Classic Group.

    BMW E24 633 CSi / KARMANN NR 819
    Przebieg: 6700 km – 2 serwisy olejowe w BMW Dobrzański (Kraków)
    VIN : 4375342 (nr silnika zgadza się z numerem nadwozia)

    Moje E24 zostało wyprodukowane 23 czerwca 1976 roku i dostarczone do dealera BMW Vossen w Bochum. Oryginalny kolor to Resedagrun metalic, kod 075.

    Samochód kupiłem z założoną skrzynią 5-biegową (z wymiennym dzwonem)

    W bardzo dużym skrócie lista prac, która została wykonana:

    NADWOZIE:

    W procesie renowacji dowiedziałem się w BMW Classic Group, że dokonał zmiany koloru, natomiast zostało to zrobione tak dokładnie, że w znaczącym stopniu uratowało jego wrażliwe dla wersji CS elementy. Powróciłem do oryginalnego koloru. W trakcie odbudowy udało się kupić sportową dokładkę przedniego zderzaka dla CS.
    Ostatnio udało się zakupić tylny spoiler wyszukiwany kilka lat.

    Oryginalnie montowane amortyzatory BILSTEIN regenerowane w Serwisie BILSTEIN.

    Prace blacharskie to wymiana na nowe tylnych nadkoli, przednich części progów oraz elementy pasa przedniego.

    SILNIK:

    Tak jak cały samochód i silnik został rozkręcony do jednej śrubki a cały jego osprzęt bez wyjątku przeszedł regeneracje lub wymianę na nowy.

    Głowica dostałą nowe zawory, gniazda zaworowe, uszczelniacze, nowe podkładki do regulacji szczelin.

    Kupiłem fabrycznie nowe tłoki oryginalne MAHLE jeden-nad wymiar, które nie były już produkowane, co za tym blok został rozwiercony do wymiaru tłoków zgodnie z zaleceniami producenta. Nowe panewki, sprawdzenie oraz wyważenie wału.

    Cały silnik otrzymał oczywiście nowe uszczelniacze, łożyska, uszczelnienia.

    Głowica, blok i wszystkie elementy silnika zostały polakierowane specjalnymi farbami, które wytrzymują wysokie temperatury.

    Skrzynia regenerowana, dyferencjał regenerowany jak i wał napędowy.

    Cały układ zapłonowy jest nowy min. kopułka i palec BERU, kable NGK, cewka BOSCH. Wtryski zostały poddane regeneracji w profesjonalnej firmie.

    WNĘTRZE:

    Podsufitka, fotele, kierownica, elementy deski oraz mieszek zostały obszyte na nowo naturalną skórą. W procesie renowacji okazało się że zegary od jakiegoś czasu nie naliczają kilometrów, więc zostały naprawione oraz wyzerowane.

    MODYFIKACJE

    • przednia dokładka zderzaka spoiler sportowy dla CS
    • tylny spoiler dla CS
    • sprężyny H&R -40mm
    • felgi Rial Daytona Racing 18 cali
    • klimatyzacja przerobiona na czynnik R134a, (posiadam wszystkie oryginalne elementy klimatyzacji)

    Do samochodu posiadam również oryginalne koła 14 cali z nowymi oponami z epoki oraz masę części zamiennych np: dodatkowy blok silnika, tłoki, przednie zawieszenie oraz elementy wyposażenia wnętrza i same elementy wnętrza.

    Do samochodu przekazuje masa faktur na zakup części głównie w ASO.

    Na życzenie posiadam u rzeczoznawcy przygotowaną Białą Księgę do zarejestrowania samochodu na żółte tablice.
    Istnieje możliwość wyceny mojego egzemplarzu przez niezależnego rzeczoznawcę.

    Ceny wersji KARMANN po renowacji to wydatek poza granicami kraju rzędu powyżej 200 000 zł.

    Aby nie być gołosłownym proszę zajrzeć na zagraniczne portale.

    Wezmę pod uwagę również zamianę na inne ciekawe auto.

    Data dodania ogłoszenia

    24/01/2020

    Kontakt

    Bartłomiej
    607938210
    Kraków

    Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!

    Chcesz zamieścić tutaj reklamę?
    Zapraszam do kontaktu.

    Zobacz również