Audi 100 C4 1992
Pojemność | 2771cm3 |
Moc | 174KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | przedni |
Paliwo | benzyna |
Rocznik | 1992 |
Przebieg | 121894km |
VIN | WAUZZZ4AZPN008473 |
- Do negocjacji
Dzień dobry.
Nadszedł czas rozstania z moją miłością. Postanowiłem sprzedać trzydziestoletnią Audiolę, setkę, pieszczotliwie zwaną Stefanią.
Auto przyjechało do mnie w 2019 roku z Hiszpanii, gdzie od wyjazdu z salonu a.d. 1992 do samego końca było eksploatowane przez jednego właściciela. W chwili zakupu licznik wskazywał 79 876 km oryginalnego przebiegu.
Auto nigdy nie uczestniczyło w żadnej kolizji drogowej. Wszystkie elementy nadwozia, karoserii, szyby są w 100% oryginalne. Jedyna naprawa blacharska. która miała miejsce w tym samochodzie dotyczyła wyeliminowania przetarcia parkingowego na dolnej części (poniżej listwy) prawych przednich drzwi. Została ona wykonana w Hiszpanii, w autoryzowanym serwisie w sposób absolutnie profesjonalny bez ingerencji w warstwę ochrony przed korozją. Karoseria auta jest fabrycznie ocynkowana, dzięki czemu nie ma i przez dziesięciolecia nie będzie na niej żadnych ognisk rdzy.
Na aucie jest oryginalna (fabryczna) powłoka lakiernicza dodatkowo zabezpieczona bezbarwną folią ochronną CLIF DESIGNS w profesjonalnej firmie detailingowej w Poznaniu. Folia objęta jest dziesięcioletnią gwarancją producenta (zostało jeszcze 8 lat). Wizualnie Audi prezentuje się przepięknie, jakby przed chwilą zjechało z taśmy produkcyjnej.
Wnętrze auta jest w równie perfekcyjnym stanie. Welurowa tapicerka, wykładzina podłogowa, fotele, boczki drzwi, deska rozdzielcza, kierownica i inne elementy wyposażenia wyglądają jak nowe i oczywiście wszystko działa. Jedyny element wnętrza wymagający uwagi przyszłego właściciela, to klimatyzacja. W aucie jest oryginalna klima z czynnikiem, który nie jest już dostępny na rynku. Nie zdecydowałem się na przeróbki, gdyż moim celem było utrzymanie auta w stanie maksymalnie zbliżonym do fabrycznego. Oczywiście jest możliwość modyfikacji klimatyzacji i przywrócenie jej do pełnej sprawności. Decyzję zostawiam przyszłemu właścicielowi.
Myślę, że nie przesadzę, pisząc, że we wnętrzu samochodu czuć jeszcze fabrykę w Ingolstadt 🙂
Stan techniczny auta również jest idealny. Wymieniono kompletny układ wydechowy. Silnik, został poddany kapitalnemu remontowi. Wymieniono wszystkie elementy, które ze względu na wiek mogły stracić swoje pierwotne parametry. Auto nie ma żadnych wycieków płynów, a widlasta V6 pięknie cichutko mruczy, ochoczo napędzając tego kolosa. Na niemieckiej autostradzie ten youngtimer niejednemu współczesnemu pojazdowi może pokazać, gdzie raki zimują 😉 W mieście również potrafi zadziwić swoim żwawym startem 🙂 Ale oczywiście nie jest to auto do takiej eksploatacji. Prawdziwą przyjemność można czerpać z majestatycznej, niespiesznej jazdy.
W samochodzie wymienione zostały elementy zawieszenia, które również ze względu na wiek straciły parametry. Dzięki temu Audiola prowadzi się tak, jak w 1992 roku.
Szczerze polecam moją Stefanię każdemu, kto podobnie jak ja trzy lata temu, marzy o nietuzinkowym aucie. Aucie, które coraz rzadziej można spotkać na drogach publicznych, a jeśli już, to przeważnie w postaci wysłużonych, mocno wyeksploatowanych modeli. Polecam Stefanię każdemu, kto chce mieć auto klasyczne – youngtimera, a jednocześnie chce nim jeździć, a nie trzymać w garażu. W przeciwieństwie do aut innych marek z tamtych lat, Audiolą można śmiało jeździć w deszczu czy zimie, bez obaw, że skoroduje. Warstwa ocynku nie pozwoli na to. Szczerze polecam ten samochód wszystkim, którzy nie chcą na aucie stracić – w tym przypadku, przy odpowiednim szacunku do maszyny, jej wartość będzie tylko rosła. Będzie to całkiem dobra inwestycja kapitału.
Cena auta wynika z kosztów, które poniosłem na jego zakup i przywrócenie do obecnego stanu. Wszystko do wglądu dla osób poważnie zainteresowanych zakupem. Oczywiście dopuszczam możliwość negocjacji 🙂
Dodam również, że posiadam pełną dokumentację serwisową auta od samego wyjazdu z salonu w roku 1992 do dziś.
Samochód sprzedaję wraz z dwoma kompletami opon – letnie i zimowe. Dołączam również pokrowiec wykonany specjalnie dla tego modelu.
Jeśli zastanawiasz się, dlaczego sprzedaję ten wóz, to już wyjaśniam. Audi rozkochało mnie w starej, klasycznej motoryzacji. Chciałbym teraz przywrócone do stanu idealnego auto przekazać nowemu właścicielowi, a sam smakować kolejnych, starszych klasyków. Sięgnąć głębiej niż do lat dziewięćdziesiątych i przywrócić do życia następny samochód z dawnych lat.
Tutaj: https://sites.google.com/view/myaudi100/home
znajdziesz stronę internetową mojego Audi. Umieściłem tam więcej zdjęć, raport spalania oraz raport przebiegu.
Zapraszam do kontaktu!
Robert
robert.miler@gmail.com
Data dodania ogłoszenia
Kontakt
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Luksusowe marki samochodów – co warto wiedzieć?
Mercedes-Benz E320 C124 1994
1994 | 3200cm3 | 220KM | benzyna
45000 zł
Mercedes-Benz SL 500 R129 2001
2001 | 4996cm3 | 326KM | benzyna