SAAB 9000 1995
Wersja | CSE |
Pojemność | 2300cm3 |
Moc | 200KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | przedni |
Paliwo | benzyna + LPG |
Przebieg | 343700km |
VIN | YS3CF68T2T1012641 |
Kraj pochodzenia | Niemcy |
Bezwypadkowy | TAK |
- Do negocjacji
Witam,
na sprzedaż 9000 z 1995 roku, 2.3 turbo, APC T7, oryginalna mapa 200 KM, skrzynia manualna z LPG STAG. SAAB z fabryki wyjechał jako 2.0 turbo 150 KM automat. Automat zaczął niedomagać i podjąłem decyzje o zakupie dawcy 2.3 ze skrzynią manualną. Całość została przełożona, profilaktycznie wymienione panewki, wyczyszczona miska etc 20 tyś km temu. Wszystko robione pod okiem speca, który niejeden SAABowy silnik już złożył. Właścicielem jestem od 2015 roku, od tego czasu wymienionych zostało mnóstwo rzeczy m.in.:
- sonda lambda BOSCH
- termostat, oba czujniki temperatury
- turbo Garrett
- rozrusznik z 9-5
- pompa paliwa z 9-5
- klocki hamulcowe
- końcówki drążków i coś tam jeszcze przy zwieszeniu z przodu…
- poduszki pod silnikiem
- poliuretany pod skrzynią i górna łapa silnika
- zregenerowana pompa sprzęgła
- zregenerowana antena
- czujnik położenia wału
- chłodnica
- osuszacz klimatyzacji
- regeneracja sprężarki klimatyzacji
- regeneracja głowicy + uszczelki kolektorów > w tym roku
- kostka stacyjki
- moduł centralnego zamka
- nagrzewnica
I pewnie wiele innych, o których nie pamiętam…
Wyposażenie:
- Radio Becker + zmieniarka na 10 płyt CD (gra bardzo ładnie nawet na ori głośnikach, które niedawno wymieniłem)
- Klimatyzacja
- Podgrzewanie przednich foteli a raczej fotela pasażera, u kierowcy nie działa
- Podgrzewane i elektrycznie ustawiane lusterka (działają oba)
- Halogeny
- Tempomat (jeszcze nie działa ale planuje to już niedługo zmienić)
- Podłokietnik
- Cup Holder zamiast popielniczki – tani badziew z AliExpress ale działa
- Schowek w nogach pasażera
- Poduszka powietrzna pasażera zamiast schowka
- Skórzane boczki od Aero w drzwiach
- Felgi aluminiowe na lato i na zimę, opony w stanie można jeździć ale szału nie ma
- Wskazówka turbo na liczniku
W aucie działa, o dziwo, praktycznie wszystko, klimatyzacja chłodzi jak opętana, kierownica skręca kołami, wszystkie szyby opuszczają się za naciśnięciem odpowiedniego przycisku, wycieraczki reflektorów czyszczą co powinny chodź nie zawsze wracają na miejsce od razu i temu podobne rzeczy.
Niedomagają awaryjne, raz działają, raz nie, z przewagą na nie działają. Wymieniłem włącznik, sprawdziłem bezpieczniki ale już do przekaźników nie dotarłem. Ręczny jest słaby, podczas wymiany klocków mechanik musiał popsuć zacisk. Kiedy bagażnik jest zapakowany coś puka w tylnym zawieszeniu na nierównościach.
Dodatkowo do SAABa posiadam trochę części, które dodaje w cenie samochodu tj.
- czerwona kaseta
- 2x CPW
- przepustnica
- kolektor wydechowy / dolotowy
- jakieś szyby
- tylny zderzak (czarny)
- chłodnice
- stabilizator
- klosze od lamp przednich i tylnych
- kierunkowskazy przednie
- przekaźniki
- tarcze hamulcowe
- sprężyny amortyzatorów
- przeguby
- włączniki, kratki, wężyki, czujniki i co tam jeszcze uzbierałem
- Oryginalny kanister i koło zapasowe, które powinny być tam gdzie jest butla LPG.
SAAB jest użytkowany na co dzień, co niestety widać na lakierze, ryski, odpryski, przetarcia ale jak widać po zdjęciach prezentuje się całkiem nieźle. Zapraszam do Wrocławia żeby obejrzeć i porozmawiać o aucie.
Data dodania ogłoszenia
Zobacz również
Jak przygotować klasyka na zimę?
Mercedes-Benz 190E W201 1993
1993 | 1800cm3 | 109KM | benzyna
10900 zł
Mercedes-Benz 300CE-24 C124 1990
1990 | 3000cm3 | 220KM | benzyna