SAAB 9000 CDE 1994
Pojemność | 2290cm3 |
Moc | 147KM |
Skrzynia biegów | manualna |
Napęd | przedni |
Paliwo | benzyna |
Rocznik | 1994 |
Przebieg | 337652km |
VIN | YS3CF45B1S1008529 |
- Do negocjacji
Przedmiotem ogłoszenia jest Saab 9000 CDE wyprodukowany w 1994 roku w Trollhattan, rok modelowy 1995 – polift, silnik benzynowy B234I – 2.3 o mocy 147 km, manualna skrzynia
biegów. Auto w wersji CDE – sedan z klasyczną linią nadwozia.
Auto sprawne technicznie oraz zadbane pod względem wizualnym, użytkuje je bezproblemowo
od kilku lat.
- Auto bezwypadkowe, elementy konstrukcyjne i podwozie bez śladów napraw powypadkowych.
- Karoseria, podłoga, doły drzwi, kielichy, podłużnice, nadkola, maska, rama szyby, podszybie bez korozji.
- Powłoka lakiernicza zadbana, lakier fabryczny (80-120um), powtórnie lakierowany mógł być błotnik i drzwi PT (80-190um).
- Szyby oryginalne, pochodzące od tego samego producenta.
- Auto odpala bez problemu, pracuje cicho i równo, silnik nie przegrzewa się oraz nie kopci, rozrząd nie hałasuje.
- Skrzynia biegów, sprzęgło, układ kierowniczy, hamulcowy oraz napędowy funkcjonują bez zastrzeżeń.
- Saab prowadzi się pewnie, nie ściąga, zawieszenie bez luzów i niedomagań.
- Wnętrze auta zadbane, nie wykazuje śladów zużycia, wszystko jest na swoim miejscu.
- Wyposażenie auta, elementy elektroniczne oraz elektryczne działają prawidłowo.
- Sprawny elektrycznie sterowany szyberdach, elektryczna antena oraz climatronic.
- Podsufitka w bdb. stanie, materiał nie odchodzi.
- Komplet dokumentów, oryginalna książka serwisowa, instrukcje, fahrzeugbrief, itp.
- Komplet kluczyków wraz z pilotami do immo.
- Opony po niewielkim przebiegu, dot. 2020.
- Przebieg oryginalny i udokumentowany, zeszyt napraw prowadzony regularnie.
- Przegląd techniczny ważny do 01.2023 / OC do 01.2023 r.
W ostatnim czasie wymieniono / naprawiono (chronologicznie):
- tłumik końcowy i środkowy, poduszki silnika, pasek osprzętu, rolki napędu.
- przewody hamulcowe metalowe i gumowe, klocki przód/tył, płyn hamulcowy.
- naprawa i regulacja hamulca ręcznego, czyszczenie czujników ABS.
- naprawa zbiorniczka spryskiwacza i układu spryskiwaczy lamp.
- wymiana silniczków wycieraczek reflektorów i naprawa wiązki.
- wymiana reflektorów przednich (szczelne + odbłyśniki w bdb.stanie).
- świece zapłonowe, filtr powietrza, kabinowy.
- wymiana oleju z filtrem, oleju w skrzyni, przegląd klimatyzacji.
- wymiana osłon przegubów, simmeringu PP, złącza elastycznego i wieszaków tłumików.
- czujnik poziomu płynu chłodniczego,
- nowy akumulator, komplet opon, komplet kierunkowskazów.
- wymiana panelu climatronic i naprawa wiązki elektrycznej.
- chłodnica i płyn chłodniczy.
- sprawdzenie szczelności i uzupełnienie czynnika klimatyzacji, ozonowanie.
Niedomagania:
- Zapala się kontrolka ABS – do ponownego czyszczenia są czujniki / koronki ABS.
- Błotnik PT ma bardziej zmatowiały lakier oraz ślady poprawki nad listwa PT.
- oczątki korozji pod małym dekorem błotnika PT/LT, dwie niezbyt widoczne zaprawki pod lampą LT oraz listwą błotnika LP.
- Zapocenie lewego simmering półosi.
Powyższe rzeczy zostaną uwzględnione w cenie końcowej auta, jednakże proszę pamiętać, że Saab ma 28 lat.
Podsumowując – sprawny technicznie i zadbany wizualnie Saab 9000, którym można poruszać na co dzień, a także bez wstydu wybrać się na zlot aut bardziej klasycznych. Co ciekawe, ten egzemplarz początkowo należał do niemieckiej centrali Saab oraz przez 18 lat swojego żywota serwisowany był w ASO Saab. Fajna opcja na początek przygody z yougtimerami. Decyzja o sprzedaży podyktowana jest zakupem Saaba 9-3 Cabrio.
Szczegółowe wyposażenie:
- wykończenie SE,
- klimatyzacja automatyczna,
- tempomat,
- komputer pokładowy,
- felgi aluminiowe 15 Mid-spoke,
- podgrzewane fotele przednie,
- elektryczny szyberdach,
- tapicerka welurowa,
- elektryczne szyby przednie i tylne,
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka,
- wspomaganie kierownicy,
- centralny zamek zdalnie sterowany,
- radioodtwarzacz + komplet głośników,
- skórzana kierownica i gałka zmiany biegów,
- el. regulacja reflektorów,
- dimmer oświetlenia wnętrza,
- otwór na narty,
- regulacja kierownicy,
- poduszki powietrzne x 2,
- regulowane siedzenia,
- podłokietnik tylny,
- lakier metaliczny,
- halogeny,
- immobiliser,
- autoalarm,
- układ abs.
Dane do sprawdzenia przebiegu i historii auta w Centralnej Ewidencji Pojazdów:
https://historiapojazdu.gov.pl
- Numer rejestracyjny: WP5653K
- Numer VIN: YS3CF45B1S1008529
- Pierwsza rejestracja: 30.11.1995 r.
- Pierwsza rejestracja w PL: 08.11.2017 r.
Dodatkowe zdjęcia podwozia, karoserii, itp: https://iv.pl/album/9000.BX0T4
Zapraszam na oględziny oraz jazdę próbną osoby faktycznie zainteresowane i zdecydowane.
Data dodania ogłoszenia
Kontakt
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Jaguar XJS V12 1986
1986 | 5300cm3 | 295KM | benzyna
154000 zł
Volkswagen Garbus 1985
1985 | 1200cm3 | 34KM | benzyna