FSO Polonez 1985
| Wersja | 1.5 C |
| Pojemność | 1481cm3 |
| Moc | 75KM |
| Skrzynia biegów | manualna |
| Napęd | tylny |
| Paliwo | benzyna |
| Przebieg | 56500km |
| Kraj pochodzenia | Polska |
| Bezwypadkowy | TAK |
- Do negocjacji
Witam,
samochód, który oferuję jest bez wątpienia unikatem na skalę kraju, nie jest to bowiem zwykły borewicz chociaż już one same w sobie są niezwykłe. Oferuję Poloneza jednego z ostatnich wersji C (rok produkcji marzec 1985), który zachwyca nietuzinkowym dodatkowym wyposażeniem (m.in. podgrzewana tylna szyba, welurowa tapicerka, przód z klasycznego borewicza bez chromów, prototypowa kierownica poliuretanowa, zegarek) i bardzo nietypowym jak dla tej wersji kolorem L-67. Samochód sam w sobie jest w stanie bliskim fabrycznego, w 100 procentach kompletny, sprawny i nie wymagający absolutnie żadnego wkładu finansowego, ewentualnie dopieszczenia w jakieś detale wg indywidualnych potrzeb.
Słów kilka o samym pojeździe:
- przebieg oryginalny aktualnie 56500 km (zrobione generalne odświeżenie silnika m.in. wymiana panewek i pierścieni wszystko założone w nominale) – silnik po odświeżeniu przejechał ok. 500 km i jest jeszcze na dotarciu,
- ściągnięty i wywarzony wał,
- kompleksowa regeneracja zawieszenia i układu hamulcowego,
- wymiana łożysk w skrzyni biegów,
- samochód w momencie zakupu przez pierwszego właściciela miał zrobioną bardzo dokładną konserwację dzięki temu nie posiada oznak korozji,
- samochód kupiony od pierwszego właściciela (posiadam wszystkie faktury i dokumenty, 2 kpl. kluczyków, zestaw narzędzi i nawet oryginalną apteczkę z 1984 roku),
W samochodzie dokonałem kilka drobnych modyfikacji:
- wymiana układu wydechowego na włoski z chromowaną końcówką zapewniającą świetne basowe brzmienie zarezerwowane w owym czasie dla wersji wyczynowych,
- założenie dystansów 25 mm (zdecydowanie poprawiło się prowadzenie i trakcja pojazdu) wraz z oryginalnymi felgami ATS z epoki, (posiadam oryginalne opony D124 wraz ze stalowymi felgami),
- założenie obrotomierza (posiadam oryginalną zaślepkę),
- hydrauliczny wspornik układu kierowniczego (część “biały kruk” montowana w nielicznych samochodach głównie na eksport, znacznie poprawiająca manewrowość i czucie samochodu podczas jazdy),
Reasumując jeżeli ktoś szuka unikata, którego na pewno nie spotka na jakimkolwiek zlocie myślę, że lepszego nie znajdzie.
Data dodania ogłoszenia
Zobacz również
Alfa Romeo Spider – opis, wymiary, silniki, oferty
BMW 735iL E32 1988
1988 | 3430cm3 | 211KM | benzyna
69000 zł
Nissan Bluebird T12 2.0SLXI 1988
1988 | 1988cm3 | 102KM | benzyna


