Ford Mustang Mach1 1969
| Pojemność | 5751cm3 |
| Moc | KM |
| Skrzynia biegów | automatyczna |
| Napęd | tylny |
| Paliwo | benzyna |
| Przebieg | km |
| Kraj pochodzenia | Stany Zjednoczone |
| Bezwypadkowy | TAK |
Mustanga Mach1 z 1969 roku z silnikiem 351ci (H-code), który ma kilka upgrade’ów, więc trzeba uważać przy mocniejszym dodawaniu gazu. Pod maską znajdziemy – ostrzejszy wałek, aluminiowe głowice, aluminiowy kolektor dolotowy, gaźnik Holleya, sportowe kolektory wydechowe i wydech o średnicy 2,5″. Jest również trochę usztywniony, więc zdecydowanie lepiej trzyma się drogi. Dodatkowo ma wszystkie potrzebne opcje w klasyku: klimatyzacja, wspomaganie kierownicy, wspomaganie tarczowych hamulców, klasycznie wyglądające radio. Ma również aluminiową chłodnicę z dwoma elektrycznymi wiatrakami, wiec nawet w upalny dzień będzie trzymał temperaturę.
Marti Report potwierdza, że fabrykę opuścił w pakiecie Mach1 z silnikiem 351ci i automatyczną skrzynią FMX. Kolor Acapulco Blue i jasne wnętrze to również jego oryginalna specyfikacja. Tak samo jak wspomaganie tarczowych hamulców i wspomaganie kierownicy.
Blok silnika jest oryginalny. Możemy z niego odczytać datę produkcji: 9C2 co oznacza:
9 – 1969
C – Marzec
2 – 2 dzień miesiąca.
Wg Marti Report Mach1 opuścił fabrykę 21 maja 1969 roku, czyli 2,5 miesiąca po silniku. Oznacza to, ze silnik jest „date correct”. Mamy również zachowane oryginalne głowice i oryginalny kolektor dolotowy.
Jest więc idealnym kompromisem dla kogoś kto chciałby mieć zachowane najważniejsze oryginalne części i oryginalny wygląd a przy tym mieć mocniejsze auto, które lepiej trzyma się drogi.
Do Polski dotarł jesienią 2019 roku i od tamtej pory go dopieszczaliśmy. Poprawiliśmy elektrykę wewnątrz auta i w komorze silnia, zabezpieczyliśmy również panele podłogowe, które były nowe, czerwoną farbą antykorozyjną – w takim kolorze Mustangi oryginalnie opuszczały fabrykę. Dodatkowo wymieniliśmy sporo elementów estetycznych.
Teraz Mustang jest gotowy do jazdy!
Data dodania ogłoszenia
Wyślij zapytanie do sprzedającego
Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!
Zobacz również
Alfa Romeo Spider – opis, wymiary, silniki, oferty
BMW 735iL E32 1988
1988 | 3430cm3 | 211KM | benzyna
69000 zł
Nissan Bluebird T12 2.0SLXI 1988
1988 | 1988cm3 | 102KM | benzyna




