SAAB 900 1992

Wersja S LPT
Pojemność 2000cm3
Moc 145KM
Skrzynia biegów manualna
Napęd przedni
Paliwo benzyna
Przebieg 298000km
Kraj pochodzenia Niemcy
Bezwypadkowy TAK
8500zł
brutto
    Umowa kupna-sprzedaży

    900 LPT 2.0 turbo, 5d, 1992, MY93, kolor Imola Red, przebieg 298 000 km. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, chyba od 2012 roku, przejechałem nim 30 000km, do września 2016 roku używałem go na co dzień. Ważny przegląd techniczny jest, ubezpieczony w PZU ze zniżkami na stare wozy. Jest w nim trochę do porobienia. Wycieki z silnika, chyba z chłodnicy wody (węże nowe, pompa sucha, chłodnica wygląda źle mimo tego że ma 30 000 km), kapie z oringu przy przewodzie wspomagania (bardzo mały ubytek płynu). Wibracje podczas przyspieszania (prawy przegub wewnętrzny do wymiany), tylny zacisk do wymiany, nie działa wskaźnik poziomu paliwa, przekaźnik pompy paliwa do wymiany. Auto jeździ, ale na zimnym silniku gaśnie i wypada zapłon. Po nagrzaniu jedzie ok, czasem na kilkadziesiąt sekund znów zapłon zaczyna wypadać i znów jedzie ok. Da się z tym jechać. Auto miało remont blacharsko-lakierniczy w 2012 roku, z zewnątrz nie był malowany dach. Blacharsko nie jest źle – podłużnice całe, nie ma dziur, spody drzwi, błotniki zdrowe. Prześlę zdjęcia zainteresowanym.

    Ma kilka fajnych rzeczy: dodatkowe wskaźniki VDO- ładowanie, ciśnienie i temperatura oleju, które kupiłem jako nowe (do tego zrobione podświetlenie zgrane z resztą deski, na zwykłych żarówkach), dołożyłem trzecie światło stop, skórzaną kierownicę (była plastikowa), radio Grundig-Saab Nykoping II. Z wyposażenia: sprawny tempomat, szyberdach (nie ma problemów z odpływami, szczelnością, otwieraniem, zamykaniem), sterowanie nawiewami działa, elektryka szyb, lusterek, centralny zamek, brązowe szyby, deska rozdzielcza na podszybiu jak na krokodyla wygląda ładnie, ma dwa malutkie pęknięcia, chromowany grill w bdb stanie, oryginalne gumowe dywaniki Saab.

    W ciągu ostatnich 2000 km wymienione: sonda lambda (300km temu? oryginalna tytanowa NTK za 500, nie uniwersalna), kopułka, palec, przewody zapłonowe, świece platynowe NGK, węże chłodzenia + krokowca silikonowe do88, silnik krokowy, czujnik temperatury silnika, uszczelka pod kolektorem wydechowym, uszczelniacz i łącznik skrzyni biegów, sztywny przewód od pompy sprzęgła, wysprzęglik zregenerowany na oryginalnych reperaturkach (nieoryginalne ponoć są lipne). Wcześniej: podsufitka, słoneczniki, tylna półka obszyte na nowo, nowa szyba czołowa Pilkington, alternator zregenerowany, wymieniona chłodnica oleju, tarcze, klocki hamulcowe, uszczelniony aparat zapłonowy. Tłumik końcowy zrobiony z kwasówki, ma świetny, rasowy dźwięk, nie męczy w trasie, katalizator jest. Na pewno coś jeszcze pominąłem, tyle pamiętam na teraz. Mam również trochę ciekawych części, które gromadziłem przez lata do tego auta. Coś mogę z tego dorzucić dla zdecydowanej osoby.

    Data dodania ogłoszenia

    18/09/2019

    Kontakt

    Piotr
    796170291
    Szczecin

    Przy kontakcie nie zapomnij wspomnieć, że dzwonisz z giełdy CzasNaKlasyka!

    Zobacz również

    Volvo C70

    2002 | 2435cm3 | 193KM | benzyna

    29500 zł